Toon posts:

MSI KT3 vs. Soyo SY-K7V Dragon Plus Probs [Pics]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds eergisteren heb ik mijn Soyo bordje vervangen door een MSI KT3 Ultra, persoonlijk vindt ik de MSI net ff wat soepeler draaien en mijn pc2400 geheugen draait op pc2700 perfect stabiel met ruige settings.. maar hoe ik de settings ook instel het verschil is nihil in de uiteindelijke benchmark.

Zie hier het verschil:

Soyo SY-K7V Dragon Plus:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.heinhuis01/mem-soyo.jpg

MSI KT3 Ultra:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.heinhuis01/mem-msi.jpg

Het verschil is nog redelijk groot met enkele 100-en mb's.. terwijl het geheugen op de KT3 op 333mhz loopt.. en de Soyo het kt266a chipset heeft.

Heeft misschien iemand een idee wat het kan zijn.. of er iets te proberen valt.. uitgeprobeerde via-drivers of bios flashes.. of kan MSI gewoon niet op tegen mijn Soyo bordje?? :(

Verwijderd

Ik heb geen verklaring waarom hij sneller is maar... Haha! mijn vermoeden is weereens bevestigd :)

SOYO OWNZ!

Ik haal dezelfde mem-scores met pc2400 (2-2-2|1) en ik heb de snelste standaard draaiende TB1333+Radeon8500 volgens Madonion >:)

Verwijderd

Topicstarter
Soyo owned wel.. maarja je probeerd graag wat anders... tegelijkertijd een kleine schop..

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Mmmmmmmhhhhhhhh......... volgende (hammer)-pc toch maar niet met een MSI hier dan..... zou voor het eerst zijn

--MSI-fan :'( :'( voelt zich effe niet lekker--

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Die scores zijn erg laag hoor ik zat met een Abit KR7A icm crucial ddr op 2550/2500 :9

Turn it off and on again.

Verwijderd

Tsja 133MHz vs 174MHz ... ;(

Verwijderd

Topicstarter
Sja.. weinig msi fans zeggen nu wat trouwens ;)..
Qua prijs kwaliteit verhouding is dit moederbord redelijk.. met de ami bios kan je ddr, agp etc. voltages allemaal instellen dat is wel een voordeel.
Maar een moederbord moet nu standaard ook ff snel zijn zonder te overclocken.. dus het board gaat er aankomende weekend weer uit en komt er een Asus a7v333 in voor de test.. ff kijken of dat nu eindelijk de oppermachtige Soyo verslaat ;)

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik (msi-fan :P ) heb gister ook gebenchemarked en kwam ook op die scores uit...............

Aan de ene kant denki ik van, beetje langzaam. Maar aan de andere kant, de chipset zelf is gewoon nog niet zo snel. Het is namelijk zo dat je eerst de kt333(nu dus kt333CE) en de kt333a zou hebben. Net zo goed als de kt266 en de kt266a. Het enige verschil is nu het geheugen maar dat is gewoon niet veel. Ik denk dat me moeten wachten op de kt400 (kt333a) voor een echte performance scheut......

• generation
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
de kt333 van soyo OWNZZ helemaal
Pagina: 1