Asus A7V266-E V-mod Werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Ik heb deze v-core mod voor de Asus A7V266-E gedaan:
http://www.teccentral.de/overclocking/index.php/zeige/tuning_vcore/asus_a7v266-e/index/anzeigen/

Maar nu geeft dez mooi 2.08v aan in de bios maar als ik dan winamp opstart en een mp3 draai start hij na 7 sec opnieuw op.

Heeft iemand een andere mod dan deze ??

Ik heb een Enermax 431 watt.
5+v is onder load 4.87v (moet die mischien gemod worden ??)

Ik gebruik de 1008 beta 3 bios.

Cpu wordt tot nu toe 48c (h20 cooled)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

dan werkt die v-mod toch wel gewoon ? dat je cpu het niet aankan en dus crashed ligt waarschijnlijk gewoon aan je koeling.

met mbm oid kan je toch ook voltage en temp in windows meten. daar is het voltage waarschijnlijk ook gewoon 2V+

5V lijkt me goed genoeg, denk gewoon dat je koeling niet goed genoeg is. voor 2.08V is luchtkoeling alleen niet genoeg lijkt mij.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Nou moet je um weer unmodden denk ik. :P

Grapje Frank. :D

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

koel je cpu gewoon eens wat beter met een aantal fans want bij mij trekt hij op zo'n voltage ook niet zo'n temp en dan stabiel blijven. met waterkoeling moet je die temp een stuk lager kunnen krijgen misschien wel wat meer herrie maar dat maakt voor het testen niet zoveel uit.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
jij hebt een A7m266-D bort dat werkt toch anders.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....