Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Sony Digital Handycam DCR-PC110E en als ik hier filmpjes op de PC met behulp van een FireWire IEEE-card Interface mee opneem en dan weer afspeel dan hakkelt het filmpje.
De sys.specs. van de PC zijn:
Proc.: Intel Pentium 4 1,5GHz.
Mobo.: Intel Desktop D850GB
Mem.: 256MB 400MHz.
HDD's: C: Quantum Fireball LCT20 20GB U-DMA (OS&PROGS)
D: Samsung SV6003H 60GB U-DMA (DATA)
Video: nVidia RivaTNT2 M64, 32MB, video in/out
Interface: FireWire IEEE
Ik heb het volgende al geprobeerd:
* Search op GoT gebruikt
* Andere HDD voor DATA namelijk IBM Dekstar 40GB 7200rpm
* Andere Videocard namelijk G-Force2 MX200 Pro
* Nieuwste nVidia Detonator Drivers Gedownt en Geinstalled
* Nieuwe IDE-kabel
Met het prog. PowerVCR II kan ik mee opnemen en als ik dan die sojuist opgenomen video's wil afspelen dan hakkelt het videootje. Bij het programma Pinnacle Studio 7.0 wordt ik erop gewezen dat ik niet in DV kan opnemen omdat de Datarate van station D: onder de 4000KBps ligt. Na het meten van de datarate van station C: als D: zegt Pinnaccle Studio 7.0 dat de gemeten Datarate ligt op ca. 3500KB/ps.
Ik denk dat het systeem snel genoeg is om te videobewerken. Hoe kan ik dit gehakkel in de filmpjes wegkrijgen? Hoe krijg ik de Datarate van me HDD's omhoog? Kan iemand mij helpen?
De sys.specs. van de PC zijn:
Proc.: Intel Pentium 4 1,5GHz.
Mobo.: Intel Desktop D850GB
Mem.: 256MB 400MHz.
HDD's: C: Quantum Fireball LCT20 20GB U-DMA (OS&PROGS)
D: Samsung SV6003H 60GB U-DMA (DATA)
Video: nVidia RivaTNT2 M64, 32MB, video in/out
Interface: FireWire IEEE
Ik heb het volgende al geprobeerd:
* Search op GoT gebruikt
* Andere HDD voor DATA namelijk IBM Dekstar 40GB 7200rpm
* Andere Videocard namelijk G-Force2 MX200 Pro
* Nieuwste nVidia Detonator Drivers Gedownt en Geinstalled
* Nieuwe IDE-kabel
Met het prog. PowerVCR II kan ik mee opnemen en als ik dan die sojuist opgenomen video's wil afspelen dan hakkelt het videootje. Bij het programma Pinnacle Studio 7.0 wordt ik erop gewezen dat ik niet in DV kan opnemen omdat de Datarate van station D: onder de 4000KBps ligt. Na het meten van de datarate van station C: als D: zegt Pinnaccle Studio 7.0 dat de gemeten Datarate ligt op ca. 3500KB/ps.
Ik denk dat het systeem snel genoeg is om te videobewerken. Hoe kan ik dit gehakkel in de filmpjes wegkrijgen? Hoe krijg ik de Datarate van me HDD's omhoog? Kan iemand mij helpen?