Toon posts:

Hoe werkt een FTP Protocol

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij dit uitleggen? Ik kan niet een duidelijk antwoord vinden op ftp.pagina.nl en via zoekmachines enz. Ook kan ik het hier op het forum niet vinden met de search. :( Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen, alvast bedankt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:22

chem

Reist de wereld rond

is dit nou een PNS vraag? :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 14:16 schreef Hans het volgende:
RFC959 - http://www.w3.org/Protocols/rfc959/
Bedankt, zal ik zeker wel wat aan hebben. Maar heeft ook iemand info over dit protocol in niet zo veel uitleg? Simpele uitleg dus en liefst in Nederlands?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 14:16 schreef Hans het volgende:
RFC959 - http://www.w3.org/Protocols/rfc959/
en dat had te topicstarter kunnen vinden met Google.
Misschien kende je google nog niet, maar het is een zeer goede search engine. Houd er ook rekening mee dat als je informatie op internet wilt vinden, je het toch meestal in het engels zult moeten doen!
Bedankt, zal ik zeker wel wat aan hebben. Maar heeft ook iemand info over dit protocol in niet zo veel uitleg? Simpele uitleg dus en liefst in Nederlands?
Simpele uitleg over een data transport protocol?
Dat is iets lastiger :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 14:18 schreef cynical het volgende:

[..]

en dat had te topicstarter kunnen vinden met Google.
Misschien kende je google nog niet, maar het is een zeer goede search engine. Houd er ook rekening mee dat als je informatie op internet wilt vinden, je het toch meestal in het engels zult moeten doen!
Ja, die kende ik al :) Maar als ik zoek krijg ik vaak lange technische uitleg in Engels, en dat schiet mij niet zo veel op, als ik gewoon een simpel antwoord nodig heb :)

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:57

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op maandag 22 april 2002 14:20 schreef Emp-Hasis het volgende:

[..]

Ja, die kende ik al :) Maar als ik zoek krijg ik vaak lange technische uitleg in Engels, en dat schiet mij niet zo veel op, als ik gewoon een simpel antwoord nodig heb :)
Op sommige vragen ís geen simpel antwoord :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

FTP - file transfer protocol

een protocol dat ontwikkeld is om bestanden te kunnen verzending over een TCP/IP netwerk. (e.g. internet)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En als je meer wilt weten kom je in de genoemde catogorien terecht.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.