HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
en eerlijk gezecht zie ik er niet echt een trol in
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Kheb em ook nog geen beoordeling gegeven, maar eigenlijk is ie wel overbodig/grappig, ben er alleen nog niet helemaal over uit welke van de 2 sterker is momenteelOp maandag 22 april 2002 14:15 schreef spook het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ff moest glimlaggen toen ik hem las.
en eerlijk gezecht zie ik er niet echt een trol in
ja, en verder....Vorig jaar heb ik een onderzoek gedaan op de universiteit waarbij privacy aan de orde kwam.
Vraag me af waar ie die info vandaan haalt?Microsoft handelt nota bene in persoonsgevens.
Wat betreft het 1e deel kan ik me bij je aansluiten spook, ik kon er ook wel om lachen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
grappig, maar de rest van zijn reactie is niet echt voorzien van argumenten

0 of 1 meer zou ik em niet geven
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Als we naar het persoon gaan kijken vind ik dat deze posting een +10 waard is. Geen trol geen flaimbate en het is hem zelfs gelukt om microsoft en MS correct te spellen.Op maandag 22 april 2002 15:57 schreef Otis het volgende:
IEDERE posting van Flipz hoort op -2, niet belangrijk thuis, dat is genetisch zo bepaald, ik kan het ook niet helpen![]()
+4 voor het niet gebruiken van dollartekens!Als we naar het persoon gaan kijken vind ik dat deze posting een +10 waard is. Geen trol geen flaimbate en het is hem zelfs gelukt om microsoft en MS correct te spellen.
Als we ooit nog zo diep gaan, dan heeft TMF geen bestaansrecht meer

Voor de rest, ik vindtum IMO goed op de 0....
Verwijderd
HoiOp maandag 22 april 2002 15:57 schreef Otis het volgende:
IEDERE posting van Flipz hoort op -2, niet belangrijk thuis, dat is genetisch zo bepaald, ik kan het ook niet helpen![]()
Misschien moet je dan maar een script schrijven dan m'n reactie automatisch omlaag brengt Fransie
------------
Tja, deze keer maar eens geen $$-tekentjes
Over dat handelen in persoongegevens:
Dat doet Microsoft zeker (AOL ook trouwens, en dr' zijn nog een aantal waar ik het vrijwel zeker van weet), maar als ik hard en rechtsgeldig verkregen bewijs kon spugen had ik al een officieel rapport uitgebracht.
Verwijderd
Je speculeert, en cijfers/conclusies op basis van speculaties zijn geen argumenten. En dus behoren ze niet thuis op de FP. Waarom doe je dat dan alsnog?Op maandag 22 april 2002 21:34 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Hoi
Misschien moet je dan maar een script schrijven dan m'n reactie automatisch omlaag brengt FransieOf heb jij net als ik een 6e zintuig ontwikkeld voor wie wanneer wat en waar post
------------
Tja, deze keer maar eens geen $$-tekentjes
Over dat handelen in persoongegevens:
Dat doet Microsoft zeker (AOL ook trouwens, en dr' zijn nog een aantal waar ik het vrijwel zeker van weet), maar als ik hard en rechtsgeldig verkregen bewijs kon spugen had ik al een officieel rapport uitgebracht.
Maarehm, thumbs up voor de strrep(str, "$", "s"); hoor
Verwijderd
uhm... het zijn geen speculaties, maar conclusies.Op maandag 22 april 2002 22:04 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Je speculeert, en cijfers/conclusies op basis van speculaties zijn geen argumenten. En dus behoren ze niet thuis op de FP. Waarom doe je dat dan alsnog?
Maarehm, thumbs up voor de strrep(str, "$", "s"); hoor
Dus...
Maar als men liever Micro$oft gelooft, prima , heel verstandig !
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Ik ben er zelf achter gekomen dat ik mijn mail adres had gebruikt voor MSN, en sindsdien in 1 keer spam krijg van een aantal bedrijven waar ze toevallig allemaal het uitschrijf formulier gebruiken. (en nee ik geef dat mail adres nooit zomaar wegOp maandag 22 april 2002 23:44 schreef Zemanova het volgende:
[..]
uhm... het zijn geen speculaties, maar conclusies.
Dus...
Maar als men liever Microsoft gelooft, prima , heel verstandig !
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik geloof hem ook wel (ik ondervind namelijk hetzelfdeOp dinsdag 23 april 2002 00:07 schreef wauske het volgende:
[..]
Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Ik ben er zelf achter gekomen dat ik mijn mail adres had gebruikt voor MSN, en sindsdien in 1 keer spam krijg van een aantal bedrijven waar ze toevallig allemaal het uitschrijf formulier gebruiken. (en nee ik geef dat mail adres nooit zomaar weg)

Verder... way to go Flipz
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Maaruh, ik ben bang dat totdat ik in de krant op tweakers.net een nieuwsartikel lees waarin keiharde bewijzen voor verkoop van persoonsgegevens staan ga ik helaas dit soort speculaties (want dat zijn het dan nog) omhoogtrappen.
* Delerium weet zeker dat het geen troll was.
onderbouwingOp dinsdag 23 april 2002 13:52 schreef Ecteinascidin het volgende:
* Renegade weet zeker dat het geen troll was.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hij zegt toch dat die zeker isOp dinsdag 23 april 2002 14:30 schreef Renegade het volgende:
[..]
onderbouwing![]()
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms