Is er een manier in html of javascript om dat menuutje met save, print & mail image in internet explojer 6 te disabelen?
/edit
Oops sorry, verkeerd begrepen!
Oops sorry, verkeerd begrepen!
Nee dat sourceverhaal hoeft niet... alleen dat automatische menuutje wat op zo'n plaatje verschijnt. Rechtermuisknop staat al uit -> <body oncontextmenu="return false;">
Wat heeft dat nu allemaal voor nut? Als ik dat plaatje echt wil hebben kijk ik wel ff met Netscape.Op maandag 22 april 2002 14:07 schreef ZeroX15 het volgende:
Nee dat sourceverhaal hoeft niet... alleen dat automatische menuutje wat op zo'n plaatje verschijnt. Rechtermuisknop staat al uit -> <body oncontextmenu="return false;">
Maar nee.. dat menu is gelukkig niet uit te schakelen via JS. Gelukkig maak anders zouden knakkers als jij heel mn browser gaan lopen verneuken..
GRrrr...
Wil degene voor wie ik de site maak in verband met ©opyrights.Op maandag 22 april 2002 14:09 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu allemaal voor nut? Als ik dat plaatje echt wil hebben kijk ik wel ff met Netscape.
Maar nee.. dat menu is gelukkig niet uit te schakelen via JS. Gelukkig maak anders zouden knakkers als jij heel mn browser gaan lopen verneuken..
GRrrr...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()