Plextor lijkt me beter:?Op maandag 22 april 2002 14:07 schreef Icey het volgende:
24x is toch sneller
Heeft ie burnproof? (vast wel)
plextor is misschien beter, maar ik kan mij niet voorstellen dat een 12x plex sneller brand dan een 24x aopen....
Tuurlijk is dat niet sneller..Op maandag 22 april 2002 14:12 schreef Icey het volgende:
plextor is misschien beter, maar ik kan mij niet voorstellen dat een 12x plex sneller brand dan een 24x aopen....
Ik zou iig niet ruilen (al zou ik zelf geen AOpen cd-rom of CD fikker in m'n comp willen hebben)
Verwijderd
als die aopen ook bufferproof heeft dan doen (aopen gebruikt de naam JustLink, maar das gewoon bufferproof)
Aopen heb ik een paar slechte berichten van gehoord.
Bovendien zijn er voor 24x minder CDRs beschikbaar en vaak ook duurder. Waarom ben je ontevreden over je Plextor?
Bovendien zijn er voor 24x minder CDRs beschikbaar en vaak ook duurder. Waarom ben je ontevreden over je Plextor?
ik wil best mijn 8x lg ruilen tegen die 24x ... zal ik wel iets moeten bijbetalen.. maar dat vind ik niet zo erg
Doen, met een voorwaarde dats je hem weer terug mag ruilen zodra die Aopen 24x vaag gaat doen
(dus vrij vlot)
Tja, of jij het ding wilt ruilen of niet, moet je helemaal zelf weten..
Zoek gewoon eens naar problemen met die betreffende brander.. En vraag jezelf ook eens af waarom iemand die brander wil ruilen..
Zoek gewoon eens naar problemen met die betreffende brander.. En vraag jezelf ook eens af waarom iemand die brander wil ruilen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()