Toon posts:

Problemen met twinview ASUS 7100T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik um op twinview zet krijg ik alleen maar zwart/wit beeld. Als ik bij outputdevice(dus als twinview niet aanstaat) alles goed configureer, krijg ik wel kleuren beeld..

Andere vraag, hoe krijg ik de optie "extended desktop" werkend?

Ik heb de nieuwe asus 5.16 drivers (speciaal voor twinview) geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
cor. het zijn de 6.18 drivers van asus

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Ik krijg eerst ook zwart wit beeld maar als je de region settings op "Netherlands" zet krijg je kleur te zien

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad.. Maar ik schiet er nix mee op, want dan heb ik alleen maar beeld op mijn beeldscherm. Die twinview-functie moet werken in kleur!

Trouwes de beeldkwaliteit op de tv is bagger, echt onscherp.. :(

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:10
Toch niet net je G400(max) weggedaan hè?? :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

ik wil er ook een gaan kopen, is de tv -out echt zo kut dat jem beter kan laten hangen, en een losse mpeg kaart kopen ???????

Verwijderd

Ik heb ook een asus v7100/t en PERFECTE tv-out kwaliteit!
Een Matrox g400 is dus echt niet beter op dat gebied. Maar ja, het moet wel werken :(

Verwijderd

maar eeh Impulse, wat voor verbinding etc. heb je met je tv?

Verwijderd

misschien kan je mij ook helpen spliff
ik heb dus ook een v7100T met de detonator 6.18 drivers. Ik gebuik die tulp stekker voor mn tv-out en die heb ik rechtstreeks o pmn tv aangesloten. Verder heb ik de twinview optie op clone gezet maar hij doet het niet :(
Weet jij of ik iets in mn instellingen moet veranderen? Ik heb btw ook een scartstekker gekocht. Die kan ik eventueel ook op mn tv of op mn video aansluiten dus dat geeft ook meer opties.

edit:

de s-video wordt niet ondersteund door mn video en tv. Daar kan ik niet naar kijken.

Verwijderd

Ik heb dus een scart in mn video en mn video op AV1 staan (kanaal 0 dus) en ik heb ook wel s problemen, maar over het algemeen doet ie t goed. Tja, er zijn geen opties die je aan of uit moeten staan. Gewoon op clone en dan zou ie het moeten doen. Dat ie op PAL (b, nederlands) moet staan begrijpt iedereen.
maar probeer t es met die scart...

Verwijderd

zoek je dan op de video naar het kanaal? Welke drivers gebruik je eigenlijk?

Verwijderd

en nog wat
als ik clone heb geactiveerd dan kan ik onder die twee pics van beelden 2 opties aanvinken. Waar dienen die voor en moet ik of beide aanvinken of juist niet

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Jongens je kan zeggen wat je wilt maar de beste TV-out is nog steeds die van Matrox G400 (Max), de MAVEN chip. daar kan geen enkele Geforce + Chrontel of Connexant/Brooktree aan tippen.... Heb het allemaal getest op mijn 100 Hz. Sony 28" Breedbeeld... G400 Heerst !

En kan gewoon twinview vanaf de BIOS tot 10247 * 768 @ 32 bpp... zonder geknipper...

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

ik ben er nu achter dat mn tv het gewoon niet doet. Op mn ouders tv doet ie het prima tenminste, mn desktop is niet scherp maar een film draait lekker. Ik kan alleen mn dvd niet op mn tv krijgen. Ik gebruik powerdvd. Kan dit eigenlijk wel?
THNX

Verwijderd

ik heb twin view nu aan de gang gekregen via me videorecorder (ziet er niet zo super uit maar dat komt door me bagger tv)
alleen als ik nu media player full screen wil draaien zet ie het weer terug op mijn monitor terwijl ik het wil afspelen op mijn tv..is dat een instelling ofzo?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

FF mezelf quoten uit een andere thread:

Ik kan alles wat via overlay op mijn monitor getoond wordt, fullscreen op de TV laten zien. Dat betekend dat je een filmpje in een venster draait op je monitor en dat het fimpje fullscreen op je TV komt.

Full screen je fimpjes bekijken op TV en kunnen internetten doe je als volgt:
- Nieuwste drivers van Nvidia downloaden en installeren
- Eigenschappen van je video opvragen
- Geavanceerde instellingen kiezen
- Het tabblad 'GeForce2 MX' kiezen
- Additional properties kiezen
- Tabblad 'Other Options'
- Druk op 'Open Full Screen Video Control Center'
- 'Full screen device' zet je op 'Display 2'
en de rest moet je zelf maar proberen.
Succes

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1