“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Maar deze error krijg je alleen als je OPS file terug in laad, of altijd?Op maandag 22 april 2002 13:14 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Oja, office repair helpt niet. En de laatste sp's zijn allemaal al geinstalleerd.
Waarom laadt je die settings altijd terug, eigenlijk?
Als ik mij niet vergis is dat gewoon het commando om de Machine_policy die je in je AD hebt gedefinieerd door te voeren.Op maandag 22 april 2002 13:14 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
In het login script word vervolgens de OPS file weer geladen en daarna met behulp van het volgens commando:
code:
1 secedit /refreshpolicy user_policy /enforce
doorgevoerd.
Heeft niet direct iets met office te maken tenzij je dat daar in hebt gedefinieerd natuurlijk.
maar krijg je in je Event viewer geen meldingen ?
Als ik de OPS terug laad (Altijd Dus.) En dit doet ik omdat het een citix omgeving is en iedereen hetzelfde mandatory profile gebruikt met eigen office instellingen.Op maandag 22 april 2002 14:04 schreef elevator het volgende:
Maar deze error krijg je alleen als je OPS file terug in laad, of altijd?
Waarom laadt je die settings altijd terug, eigenlijk?
Is user settings. En als je dit niet doet dan neemt hij de instellingen niet mee. Dus heeft die OPS ook geen zin.Op maandag 22 april 2002 14:33 schreef Harrie666 het volgende:
Als ik mij niet vergis is dat gewoon het commando om de Machine_policy die je in je AD hebt gedefinieerd door te voeren.
Heeft niet direct iets met office te maken tenzij je dat daar in hebt gedefinieerd natuurlijk.
maar krijg je in je Event viewer geen meldingen ?
ehh.. D'r moet toch een betere maneir zien om dit aan te pakken? Waarom niet gewoon via registry permissions oid afblokken wat je wil dat je users niet wijzigen en ze verder gewoon roaming profiles geven?Op maandag 22 april 2002 15:01 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
[..]
Als ik de OPS terug laad (Altijd Dus.) En dit doet ik omdat het een citix omgeving is en iedereen hetzelfde mandatory profile gebruikt met eigen office instellingen.
Nee +1000 Gebruikers een roaming profiles geven is niet zo leuk. Opzich werkt alles goed. Alleen Outlok in Veilige Modus nog goed krijgen en alles is goed.
hmm, toch lijkt me dit niet de mooiste oplossing, maar goed.Op maandag 22 april 2002 16:04 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Nee +1000 Gebruikers een roaming profiles geven is niet zo leuk. Opzich werkt alles goed. Alleen Outlok in Veilige Modus nog goed krijgen en alles is goed.
Dit probleem, doet zich dit alleen voor op terminal server? Doet het zich voor op de console? Doet het zich voor als je gewoon de GUI tools (die "Save settings wizard" ofzo) gebruikt? Doet het probleem zich voor op een normale PC?
Ja dat is dus het jammere het is alleen op een TS en ook alleen in het login script. Als het tooltje met de hand gestart wordt (GUI) doet hij het niet.
En als je de exacte commandline draait die in het loginscript staat, maar vanuit een DOS-box, werkt het dan wel?Op maandag 22 april 2002 16:27 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Ja dat is dus het jammere het is alleen op een TS en ook alleen in het login script. Als het tooltje met de hand gestart wordt (GUI) doet hij het niet.
probeer ook eens, in het loginscript voor het importeren van je OPS een delay van zeg 10 seconden (experimentje, uiteraard zet!) te zetten om te kijken wat dat doet.
Voeg aan je script (paar regels voor de import van je OPS) ook eens:
dir %homedrive%
dir %rootdrive%
toe en contrleer even ofdat ze allebei daadwerkelijk accessible zijn op het moment dat je je import draait.
Pagina: 1