Toon posts:

Motorola SM56 PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie O Wie heeft dit modem aan de praat gekregen onder Win XP??

Het lukt me niet dit modem werkend te krijgen. Ik heb em geinstalleerd met een dell driver, toen werd ie herkent, alleen lukt de communicatie niet....

Verwijderd

heb je ook een driver voor windows 2000 ? Probeer die dan.

Verwijderd

Een vriend van me zat met hetzelfde probleem. Aangezien ik kabel heb ben ik voor hem op zoek gegaan naar een driver. Ik kwam ook uit bij een driver van Dell.

Ook hier kwam de communicatie niet op gang. Totdat ik een keer een andere provider probeerde. Toen deed die het wel.*D
Waarom de eerste provider het niet doet is me een raadsel. Andere computer (met andere modem) kan nog wel op internet via die 1e provider met zelfde inlog naam en wachtwoord.:?

Verwijderd

Hier staat wat info en dan kun je hier de Win2k-drivers ophalen.

Het is mij ook gelukt dus het kan, maar je moet wel zorgen dat er niks meer van die modem op je pc staat.

Verwijderd

gewoon je bijgeleverde driver voor 2000 of xp gebruiken en dan je landinstelling voor het modem op USA zetten.
Dit laatste moet verplicht bij die motorola's onder XP anders werken ze niet !

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 22:25 schreef Heko het volgende:
gewoon je bijgeleverde driver voor 2000 of xp gebruiken en dan je landinstelling voor het modem op USA zetten.
Dit laatste moet verplicht bij die motorola's onder XP anders werken ze niet !
Dat is de grap: motorola is gestopt met ondersteuning van dit (ook andere, zoniet alle) model.

Maar het modem werkt, althans goed ingesteld. Ik kan iig communiceren met het modem en krijg de verwachtte respons. De win2000 driver doet het truukje en heb nog van PCI slot gewisseld. Het schijnt vaker problemen te geven met PCI slot 2. :+

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Op maandag 22 april 2002 13:06 schreef Ozric het volgende:

Het lukt me niet dit modem werkend te krijgen. Ik heb em geinstalleerd met een dell driver, toen werd ie herkent, alleen lukt de communicatie niet....
w2k drivers werken hiero perfectos

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 13:06 schreef Ozric het volgende:

Ik heb dat ding zeer makkelijk aan de praat gekregen.
-Je installeert hem eerst :D
-(drivers www.motorola.com) of CD, mail anders, ik heb precies dezelfde modem :P
-Dan de telefoon shit instellen ik heb er geen probleemen mee

suc6
Pagina: 1