Division Eindhoven is als team op weg naar de top 100 van D.net en staan momenteel 117e dacht ik 
Maar in iedergeval gefeliciteerd ermee en ga vooral zo door of nog beter
Verwijderd
Op maandag 22 april 2002 12:51 schreef Jive het volgende:
Jive's D-net Stat's
En hiermee bekleed ik momenteel een 117'e plaats in de DPC-overall top 200.
ZIjn er nog andere "loners" in de top-200 van DPC aktief/aanwezig ... of zijn de rest allemaal teams ?
Beide gefeliciteertOp maandag 22 april 2002 12:53 schreef Witlof het volgende:
Division Eindhoven is als team op weg naar de top 100 van D.net en staan momenteel 117e dacht ik
Wij van de duk zijn hard op weg de top 1000 in en staan op plekkie 50 binnen dpc
Er zijn wel een aantal 'oer'-DPC'ers die al hoger staan en alleen zijn volgens mij, maar dat doet niks af van jouw prestatie, gefeliciteerd!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Ik ben ook zo'n 'loner' en ben m'n weg aan het banen naar de "top" van DPC (en neem die top maar heel ruim
).
Net iets meer dan een jaar geleden bij DPC gekomen (met 46 blokjes), per 1 januari 2002 stond ik op plaats 1695 binnen DPC en vandaag zat ik al op plekkie 894... en met ruim 2K per dag zal ik nog wel een beetje stijgen hoop ik
Niet bepaald hoog geklasseerd dus, maar als je ff alleen de DPC belgen bekijkt sta ik toch niet zo onaardig
(en ja CBA, ik weet dat jij ook belg bent
)
Net iets meer dan een jaar geleden bij DPC gekomen (met 46 blokjes), per 1 januari 2002 stond ik op plaats 1695 binnen DPC en vandaag zat ik al op plekkie 894... en met ruim 2K per dag zal ik nog wel een beetje stijgen hoop ik
Niet bepaald hoog geklasseerd dus, maar als je ff alleen de DPC belgen bekijkt sta ik toch niet zo onaardig
Congratz Jive !!!
Wel ff genoeg voorlopig
QU|CCC komt maar niet hoger dan de 20e plaats
C ya at irc !
Wel ff genoeg voorlopig
QU|CCC komt maar niet hoger dan de 20e plaats
C ya at irc !
hehe, ik zou wel eens willen stats zien van alle Belgen binnen DPC, niemand die dit met een handig scriptje er ff van tussen kan filteren zodat we eens alleen de Belgen zien ?Op maandag 22 april 2002 20:45 schreef _piranha_ het volgende:
Ik ben ook zo'n 'loner' en ben m'n weg aan het banen naar de "top" van DPC (en neem die top maar heel ruim).
Niet bepaald hoog geklasseerd dus, maar als je ff alleen de DPC belgen bekijkt sta ik toch niet zo onaardig(en ja CBA, ik weet dat jij ook belg bent
)
Als die mensen hun informatie goed ingevuld hebben, dan moet dat niet te moeilijk zijn...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mobster, als je je geroepen voelt mag je altijd es iets proberen, ik kan er niks van dus mij moet je het niet vragen ...Op dinsdag 23 april 2002 15:00 schreef Mobster het volgende:
Als die mensen hun informatie goed ingevuld hebben, dan moet dat niet te moeilijk zijn...
Verwijderd
/me is eigenlijk ook wel nieuwsgierig...en voelt dus een uitdaging 
Alleen jammer dat ik de komende dagen/weken echt geen tijd heb...
Euh CBA, help me over een week of 2-3 eens herinneren dat ik dit dus ging proberen
Euh CBA, help me over een week of 2-3 eens herinneren dat ik dit dus ging proberen
Hehe, als ik je hier in de buurt zie zal ik dat doen, ondertussen mogen er zich nog andere kandidaten melden ...Op dinsdag 23 april 2002 20:10 schreef _piranha_ het volgende:
/me is eigenlijk ook wel nieuwsgierig...en voelt dus een uitdaging
Euh CBA, help me over een week of 2-3 eens herinneren dat ik dit dus ging proberen![]()
Verwijderd
Ik zwerf dagelijks op het forum rond, en 2 van de 3 dagen ben ik ook in #DPC te vinden ('s avonds tussen 20h en 22h doorgaans)...Op dinsdag 23 april 2002 21:04 schreef CBA het volgende:
Hehe, als ik je hier in de buurt zie zal ik dat doen,
Uiteraardondertussen mogen er zich nog andere kandidaten melden ...
Ok, ik zwerf hier ook dagelijks rond, alleen reageer ik niet altijd ... maar ik ben er welOp dinsdag 23 april 2002 21:18 schreef _piranha_ het volgende:
Ik zwerf dagelijks op het forum rond, en 2 van de 3 dagen ben ik ook in #DPC te vinden ('s avonds tussen 20h en 22h doorgaans)...
Ja hoor ik ben ook zo'n "loner"... heb alleen een bak vrienden! Haha sta nu 148 bij rc5 en 70 bij ogr in de DPC lijst. Ben dan ook al een tijdje bezig.
http://www.beautiful.demon.nl/rc5/
Hier is alles ook te bezichtigen.... loopt wel wat achter! maar ben bezig met updaten.
http://www.beautiful.demon.nl/rc5/
Hier is alles ook te bezichtigen.... loopt wel wat achter! maar ben bezig met updaten.
Pagina: 1