Toon posts:

Reborn kaart vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een reborn kaartje te testen voor mijn werkgever. Nu ben ik een probleem tegen gekomen. Als wij een systeem installeren zetten wij de opstartbestanden(windows) op de D schrijf en de programma's op de C schrijf.

Wanneer ik de Reborn kaartje wil installeren, heb je alleen maar de mogelijkheid om de data van de C schrijf te bewaren, maar niet op D schrijf. Of van alle schrijven.
We praten over bestaande systemen met software.

Is er een mogelijkheid om ook de D schrijf te bewaren?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand het?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Niet te snel kicken aub.

Kun je niet in de bios van het kaartje het één en ander veranderen? (Druk ctrl+H om daar in te komen) Je kunt ook even op Reborn.nl kijken, staan een aantal faq's, misschien zit er iets tussen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom niet in de bios van het kaartje. Dan vraag hij het paswoord, ik tik het paswoord in, maar dan doet hij niks.

Verwijderd

Supporte reborn niet up to 30 partities???

Verwijderd

Topicstarter
Het kaartje wil ik op een bestaand systeem installeren.
Alles gaat goed totdat bij de installatie de mogelijkheid bestaat om de C te bewaren. Daar maak ik gebruik van maar dan wil hij de rest wissen, dus wat op de d schrijf staat.
En dat wil ik niet. Ik wil dat hij de C en de D bewaard.

Verwijderd

Wil hij misschien de D wissen om die te gebruiken als BU partitie? Weet niet helemaal hoe Reborn te werk gaat maar misschien zou je een E schijf aan moeten maken en die moeten specificeren ipv de D.. Als ik nu onzin praat, vergeef me :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten. Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n kaartje installeer. Ik zou het proberen.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Even over dat password van de bios, je kunt die aanvragen bij reborn.nl, stond in hun faq. (je zal dan wel een algemeen password krijgen dat bij allekaarten werkt)
Ik denk namelijk echt dat je daar moet wezen om je boot partitie te veranderen.

• 3steps667
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

Op dinsdag 23 april 2002 08:28 schreef PhaTeriC het volgende:
Wil hij misschien de D wissen om die te gebruiken als BU partitie? Weet niet helemaal hoe Reborn te werk gaat maar misschien zou je een E schijf aan moeten maken en die moeten specificeren ipv de D.. Als ik nu onzin praat, vergeef me :)
Een reborn kaart simuleert al je handelingen op de pc, er wordt dus geen gebruik gemaakt van een backup zoals veel mensen denken.

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op dinsdag 23 april 2002 08:54 schreef 3steps het volgende:

[..]

Een reborn kaart simuleert al je handelingen op de pc, er wordt dus geen gebruik gemaakt van een backup zoals veel mensen denken.
Maar is het met deze kaartjes niet mogelijk om in plaats van na elke reboot terug te gaan naar de originele settings dat dit bijvoorbeeld na 1 dag gedaan kan worden :? ? Kijk, want als je een progje wil installeren als user zijnde, moet je bij sommige installaties rebooten.
Of is dit op een andere manier misschien mogelijk ??
Pagina: 1