Toon posts:

lg795ft+ + radeon8500 = probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje , me broer heeft een radeon8500 gekocht en heeft dus een lg795ft+. Een paar weken geleden hadden we al een keer mijn radeon in zijn pc gezet en dit werkte goed.

Nu gingen we dus die nieuwe radeon erin zetten. Compu opstarten.. gaf beeld \o/, maar nu komt het probleem. Het beeld wordt zwart en wordt dan weer normaal. Dit is zo'n beetje bij elk ding wat je zegmaar nieuw doet ... (dus op start drukken bij windows (1ste keer) en dan bijvoorbeeld naar programs (2de keer)) enz enz.

Afijn dan denk je, die radeon is fokked. Maar in mijn pc doet diezelfde het perfect :S Ook op mijn broers pc met mijn monitor doet ie het goed. Naja vage sjit heb echt 1000 dirvers geinstalled (ook voor ze monitor).

En het stomste is dat met z'n oude geforce1 alles weer doodleuk werkte :(
(zijn specs zijn trouwens zo goed als gelijk aan die van mij .. hij heeft alleen 256 mb geheugen en dus nog die geforce1)

Verwijderd

Als ik het zo lees lijkt het me dat de refreshrate van je kaart hoger staat dan je monitor aan kan!!
Stel je monitor eens wat lager in op 85 of 75hz ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
De monitor kan het wel hebben .... want het vage is ook hij doet het in dos al :(
Als je zegmaar van het ene scherm verder gaat naar de ander en dat is 60 hrtz ofzo

Verder is die monitor opzich super goed, ik heb de lg795ft (geen usb-hub dus)en hij kan gewoon lekker hoog qua refreshrate)

Verwijderd

En staat er ook niks verkeer in de bios ingesteld??
Even terug zetten naar de default instellingen al geprobeerd?
En anders zou ik er eens mee terug gaan naar de winkel..misschien dat het met een andere opgelost is..(al blijft het raar dat hij bij jou wel werkt)

Verwijderd

He zoiets had ik dit weekend ook, met deze combinatie.
Dit gebeurde na dat ik had gespeeld met PowerDVD onder XP.

Bij alle handelingen opeens ff zwart en dan weer terug.

Dus ff reboot gedaan, en ben het niet meer tegengekomen.

Was onder XP
Met PowerDVD 4
EN dirver voor de ATI 058