In Mac Os X printen vanuit Classic omgeving.

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
We werken in Mac Os X en hebben de printer geïnstalleerd, printen vanuit Mac Os X werkt perfect.

Maar sommige applicaties zoals Quark Xpress hebben nog de classic nodig om te kunnen werken. Helaas als we willen printen lukt dit niet.

We hebben dan ook de ppd bestanden gekopieerd in de classic, maar dit hielp ook niet. Als je een printer kiest in de classic neemt hij deze aan van Mac Os X maar ik kan dus niet printen.

Iemand enig idee ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

uitspugen als PDF en dan vanuit OS X printen?

Ik meen dat printen vanuit Classic nog wel eens lastig kan zijn ja; maar een PDF met embedded profiles moet gewoon goed gaan om die dan in OS X uit te printen...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 11:10 schreef chem het volgende:
uitspugen als PDF en dan vanuit OS X printen?

Ik meen dat printen vanuit Classic nog wel eens lastig kan zijn ja; maar een PDF met embedded profiles moet gewoon goed gaan om die dan in OS X uit te printen...
Euhm wij werken niet met distiller omdat deze nog een aantal fouten bevat ivm postscript.

Wij gebruiken apogee create en deze draait op de server, dus we moeten voor pdf naar de server printen en dit werkt dus ook niet :(

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

hmzz... tricky...

nee, je zou eens kunnen zoeken op macosxhints.com en macintouch.com of daar het probleem al eens is opgelost...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.