• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Heeft iemand enig idee of je het intern geheugenvan die geinige Nomad 2c nog een beetje kan opschroeven? Want ik wil wel nieuwe SmartMedia kaartjes kopen(heb al 2x 128 mb) maar dan moet je steeds wisselen en daar zit ik dus niet op te wachten.

Kortom, valt er nog wat aan te doen?

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04
wat wil je nou?
128 er in of 256? 128 mb er bij prikken is in iedergeval geen probleem. Ook heeft de nieuwe IIc standaard 64 mb intern als ik me niet vergis.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Stubby
  • Nu online
Ik wil weten of je de ingebouwde 32 mb eruit kunt slopen en deze vervangen door 128 mb van een cardje..

(d8 dat de topic titel toch wel genoeg zei ;))

Ik weet dat die nieuwe standaard 64 Mb hebben, maar ja, daar heb ik nix aan.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01
Gaat je niet lukken. Die chips zijn op de printplaat gesoldeerd. Tevens zijn ze niet van het formaat van je smartmediakaartjes.

• Stubby
  • Nu online
Damn das jammer
Had nl gelezen dat het in die Nomad jukebox wel kon. Dus ik d8... Nou ja thnx anyway

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Weet hier toevallig iemand of er binnenkort een keer grotere smart media kaarten komen dan 128mb, ik had namelijk al ergens gehoord dat er kaartjes van 256mb zijn, maar ik kan ze nergens vinden! :(

iemand hier ervan gehoord ?

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Stubby
  • Nu online
offtopic:
Zijn nog niet te koop in Nederland en hoe het met de rest van de wereld zit weet ik niet. Trouwens, je hebt er toch nog nix aan, want de firmware is er nog niiet geschikt voor.
Pagina: 1