Toon posts:

Abit KT7A & Viper 770 Ultra op AGP4 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het raad plegen van de search heb ik het het volgende probleem, Ik heb een KT7A (non Raid) met een AMD Athlon 1900+ (1,6Ghz) proc. met daar op een Diamond Viper 770 TNT Ultra (32Mb). Echter als ik in mijn bios AGP 4x aan zet dan loopt mijn pc na +- 10 min vast.|:(

Ik heb ook al de instellingen van mijn Video kaart na gekeken en deze zou op 4x AGP moeten staan (volgens de beschrijving die ik er bij heb gekregen) maar krijg hem maar niet stabiel werkende op 4x AGP. :?

Wie kan mij helpen ?

Voor PC Config zie Signature

Verwijderd

Laat hem lekker op 2x staan als hij daarop stabiel draait, het verschil tussen 4x en 2x merk jij niet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook wel aan gedacht, maar wil toch eigenlijk wel weten waar het niet werkt op 4x AGP..

Vandaar mijn post.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

De TNT2 grafische processor die erop zit ondersteunt simpelweg geen AGP 4x, dit werd pas gerealiseerd na het invoeren van de Geforce 256 GPU, dit was de eerste die AGP 4x ondersteunde.

Canon Digital Ixus V3

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op maandag 22 april 2002 12:33 schreef RawPeanut het volgende:
De TNT2 grafische processor die erop zit ondersteunt simpelweg geen AGP 4x, dit werd pas gerealiseerd na het invoeren van de Geforce 256 GPU, dit was de eerste die AGP 4x ondersteunde.
Ik heb ook de Viper 770 Ultra gehad en bij mij werkte hij wel op 4x AGP. Volgens mij ondersteunde de Viper wel 4X AGP hoor!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Na het raad plegen van de search heb ik het het volgende probleem
:o

twitter.com/curly_sanders

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 22 april 2002 12:24 schreef HankMarvin het volgende:
Had ik ook wel aan gedacht, maar wil toch eigenlijk wel weten waar het niet werkt op 4x AGP..

Vandaar mijn post.
dat werkt bij meer wel niet. je zou een bios en driver update kunnen proberen, dat fixt het wel eens.
en idd, het verschil tussen 4x en 2x is er niet.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Jaja. Dus..

Mijn V770 (TNT2) draaide ook al vrolijk op 4x AGP met de V770 4x AGP jumpersetting, maar het verschil was met het blote oog nergens te zien. Heb alleen geen benches gemaakt om dit te onderstuenen.

Verwijderd

Heb je misschien agp fastwrite in het bios aan staan?
Kijk dat maar eens na en kijk eens of er wat andere settings zijn die gelden voor een agp videokaart.

Ik heb zelf ook zo'n videokaart gehad en hij kan wel op agp4x

Verwijderd

Nou dat denk ik niet, gooi er maar is een BIOS-update overheen, zal je zien dat AGP 4x ineens wel wordt ondersteund
Pagina: 1