Wij hebben hier W2000 SBServer (Met Exchange 2000). Nu heb ik het volgende probleem.
Ik heb bij de pop3-connector een global pop3 mailbox aangemaakt. Ik heb daarin het juiste pop-account (geen ip, want dat geeft problemen) username en password ingevoerd. Ik heb deze gegevens gecontroleerd, want via webmail kan ik wel in deze global box komen.
Maar ik krijg steeds (event viewer, app. log) de melding :
--------------------------------------------------------
Event Type:Error
Event Source:POP3 Connector
Event ID:12052
Description:
POP3: An error occurred during a POP3 transaction to host <******>. For user <****>. The error is 10065
---------------------------------------------------------
Opzoeken op technet levert alleen de oplossing om het account volledig dus pop3.... i.p.v. het ip-adres, dat heb ik gedaan maar geen resultaat.
Ik heb bij de pop3-connector een global pop3 mailbox aangemaakt. Ik heb daarin het juiste pop-account (geen ip, want dat geeft problemen) username en password ingevoerd. Ik heb deze gegevens gecontroleerd, want via webmail kan ik wel in deze global box komen.
Maar ik krijg steeds (event viewer, app. log) de melding :
--------------------------------------------------------
Event Type:Error
Event Source:POP3 Connector
Event ID:12052
Description:
POP3: An error occurred during a POP3 transaction to host <******>. For user <****>. The error is 10065
---------------------------------------------------------
Opzoeken op technet levert alleen de oplossing om het account volledig dus pop3.... i.p.v. het ip-adres, dat heb ik gedaan maar geen resultaat.