Win nt4 met UPnP?

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39
Ik kan geen files zenden met msn omdat ik achter een nt4 server met sygate zit. Het schijnt wel te kunnen met een win xp server omdat deze UPnP in zich heeft. Is er een manier om NT4 ook het UPnP eigen te maken? een of ander proggie ofzo? zodat het files zenden geactiveerd wordt?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

VOlgens mij moet je ergens een portmapping maken in Sygate, maar ik weet niet exact welke poort. Kijk eens in de FAQ, het zou best daar in kunnen staan

Edit: Gevonden in de faq

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39
tja, staat er wel mooi in die faq, het werkt alleen bij niemand. Er zijn al veel discussies over gevoerd waarom wel/niet. De conclusie is dat je UPnP nodig hebt om het mogelijk te maken. Dit wordt ondersteund door bepaalde hardware routers en door win xp. Aangezien win xp te zwaar is voor me server, moet ik proberen om win nt4 zover te krijgen dat deze UPnP gaat ondersteunen. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is en zo ja hoe. En dat is dus mijn vraag: hoe krijg ik win NT4 zover dat deze UPnP ondersteund?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op maandag 22 april 2002 11:41 schreef marsian het volgende:
En dat is dus mijn vraag: hoe krijg ik win NT4 zover dat deze UPnP ondersteund?
Tsjah.. ik ben bang dat dat gewoon een beperking is in het OS

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
dat kan gewoon niet, UPnP is een feature die bij mijn weten alleen in winME en in winXP zit...

wees blij dat winnt4 het niet heeft, want die beveiliging van de UPnP is weer zo lek als een mandje! Bijna iedereen die ik ken met winXP heeft de UPnP al gedisabled...

En dan nog vraag ik me af of files sturen met msn kan...

Aurë Entuluva!