Uptime: weet ik veul. Toch al gauw weer een half uurtje / Systeempies
Al eens geprobeerd m zonder kast etc te starten?
dus ff pin 13 en 14 verbinden
http://www.tweakers.net/nieuws/17890
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
je bedoelt zonder moboOp maandag 22 april 2002 10:09 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Al eens geprobeerd m zonder kast etc te starten?
Eeen kast start je niet hehehehe
Vroemmmm oedomoemdoemdomdoemdoemd
Verwijderd
Misschien heb je de moederbord voeding stekkertjes omgewisseld.
Ik had trouwens hetzelfde probleem. Bij mijn voeding deed alles het, maar bij de nieuwe (zwaardere) voeding starte hij niet op als ik mijn externe zip drive op de lpt had aanstaan.
Ik had trouwens hetzelfde probleem. Bij mijn voeding deed alles het, maar bij de nieuwe (zwaardere) voeding starte hij niet op als ik mijn externe zip drive op de lpt had aanstaan.
Scherp..... Maar ik schreef: zonder kast starten...Op maandag 22 april 2002 10:11 schreef drLiter het volgende:
[..]
je bedoelt zonder mobo
Eeen kast start je niet hehehehe
Vroemmmm oedomoemdoemdomdoemdoemdlol
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
ja, maar als je die twee pinnetjes verbind simuleer je dat er een mobo aan hangt, dus je start hem zonder mobo.Op maandag 22 april 2002 10:19 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Scherp..... Maar ik schreef: zonder kast starten...
Dat bedoel ik
(en het stond er niet
dat klopt)
Ben wel benieuwd naar de reactie van de topicstarter: zou er al wat gelukt zijn?
Ben wel benieuwd naar de reactie van de topicstarter: zou er al wat gelukt zijn?
Kep (nog) niet geprobeerd de draadjes door te verbinden.
Maar ik ga er vanuit dat ik door te testen in 2 separate systemen dat al heb uitgesloten.
En ja, ik heb de moboconnector v/d voeding correct aangesloten, de stekker erin zitten, de schakelaar aan staan, de spanning op 230V staan.
Het helpt gewoon geen f*ck...
Maar ik ga er vanuit dat ik door te testen in 2 separate systemen dat al heb uitgesloten.
En ja, ik heb de moboconnector v/d voeding correct aangesloten, de stekker erin zitten, de schakelaar aan staan, de spanning op 230V staan.
Uptime: weet ik veul. Toch al gauw weer een half uurtje / Systeempies
Jah heb ik ook gehad. Moet je ff dat schuifje van 180 naar 230 zetten dan werkt ie wel!!Op maandag 22 april 2002 13:43 schreef Ettie het volgende:
Kep (nog) niet geprobeerd de draadjes door te verbinden.
DEZE ACTIE IS VOOR EIGEN RISICO!! EN * AkroBatik KAN NIET AANSPRAKKELIJK WORDEN GESTELD. ook niet als er rookwolken ontstaan
(het is trouwens goed mogelijk dat die hele schuif er niet meer opzit)
.
Hij geeft al aan dat hij staat op 230V, als je wilt dat hij hem op 180V zet zal ik avlast de topicstarter aanraden om dit niet te doen aangezien dit je voeding sloopt als je hem dus aansluit aan het stroomnetwerk hier in Nederland wat 230V is.Op maandag 22 april 2002 16:32 schreef AkroBatik het volgende:
[..]
Jah heb ik ook gehad. Moet je ff dat schuifje van 180 naar 230 zetten dan werkt ie wel!!
DEZE ACTIE IS VOOR EIGEN RISICO!! EN * AkroBatik KAN NIET AANSPRAKKELIJK WORDEN GESTELD. ook niet als er rookwolken ontstaan
(het is trouwens goed mogelijk dat die hele schuif er niet meer opzit)
Verwijderd
idd, _NIET_ doen, je helpt je voeding naar de eeuwige jachtvelden zo.Op maandag 22 april 2002 16:36 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Hij geeft al aan dat hij staat op 230V, als je wilt dat hij hem op 180V zet zal ik avlast de topicstarter aanraden om dit niet te doen aangezien dit je voeding sloopt als je hem dus aansluit aan het stroomnetwerk hier in Nederland wat 230V is.
Pagina: 1