Bier, Whiskey en Metal!!
Wat dacht je van in de user manager een batch file aanroepen en dan in de batchfile je script aanroepen?
Dus "kixtart.exe <scriptnaam>"
Dus "kixtart.exe <scriptnaam>"
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Je maakt met notepad een script bestand wat je met kix32 kan laten uitvoeren 
Er zijn ook weer andere programma's verschenen die dus een scriptje voor je bouwen. Maar met alleen kixtart moet je dus uit de losse pols een script maken
zie ook de help file bij kix voor de commandos er van
Er zijn ook weer andere programma's verschenen die dus een scriptje voor je bouwen. Maar met alleen kixtart moet je dus uit de losse pols een script maken
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Gewoon vanuit DOS-modus Kix32.exe starten met de naam van een script als argument, dus zoiets als:
c:\windows\kix32.exe myscript.kix
Je moet dus gewoon met een teksteditor een script schrijven en die laat je dan uitvoeren door 'm vanaf de command line of vanuit een batchfile aan te roepen.
c:\windows\kix32.exe myscript.kix
Je moet dus gewoon met een teksteditor een script schrijven en die laat je dan uitvoeren door 'm vanaf de command line of vanuit een batchfile aan te roepen.
welke programma's zijn dat dan waar je scripts mee kan bouwen? en kan je die ook weer gebruiken met Kixtart?Op maandag 22 april 2002 10:03 schreef RIKZ het volgende:
Je maakt met notepad een script bestand wat je met kix32 kan laten uitvoeren
Er zijn ook weer andere programma's verschenen die dus een scriptje voor je bouwen. Maar met alleen kixtart moet je dus uit de losse pols een script makenzie ook de help file bij kix voor de commandos er van
Bier, Whiskey en Metal!!
moet je ff visual kixstart proberen,kan je downloaden bij www.downloads.com wel een trail!!!
wisdom is rarely common
ARGH!!! klootzakOp maandag 22 april 2002 10:59 schreef Alphafox het volgende:
moet je ff visual kixstart proberen,kan je downloaden bij www.downloads.com wel een trail!!!
deze gast zit dus nu 1 meter van mij verwijderd
maar mn vraag blijft... welke programma's zijn daar allemaal voor beschikbaar (liefst gratis)
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik vraag me af of je wel op http://www.kixtart.org hebt gekeken.Op maandag 22 april 2002 11:03 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
ARGH!!! klootzak
deze gast zit dus nu 1 meter van mij verwijderd
maar mn vraag blijft... welke programma's zijn daar allemaal voor beschikbaar (liefst gratis)
(Of had je daar de Kixtart gedownload?!?!)
Daar kun je echt alles vinden. Zoals voorbeeld scripts, extra tools, FAQ enz.
Kixstart info is overal te vinden.
Ik kan me nou ook niet aan de indruk ontrtrekken dat je niet gezocht hebt.
Er is zat te vinden op inet , en met een beetje googlen en goed source's lezen kom je een heel eind.
Ik kan me nou ook niet aan de indruk ontrtrekken dat je niet gezocht hebt.
Er is zat te vinden op inet , en met een beetje googlen en goed source's lezen kom je een heel eind.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()