Toon posts:

GameCube ¤209!! > de prijzen oorlog is begonnen!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 897 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Heerlijk lage prijs trouwens, misschien wel de laagste ooit voor een nieuwe console bij de introductie?

Ach, koop ik een extra launchgame, hebben ze toch weer wat verdiend :7

Verwijderd

Dit al gelezen mannen ???

http://sites.dgnet.nl/gsx/ShowContent.asp?ContentID=8343

--

Vandaag heeft Nintendo Europe al geantwoord op Microsofts actie voor de Xbox, die namelijk de prijs gaat verlagen naar 300 Euro. Mensen die hoop hadden dat Nintendo ook hun prijs zou verlagen zullen teleurgesteld raken door het volgende bericht:

Nintendo of Europe - "Nintendo GameCube has exactly the right proposition for success ­ a dedicated console, an excellent software line-up for launch and throughout 2002 plus the right price.
In the games industry software drives hardware, and we know that Nintendo GameCube has, and will continue to have, games that people want to play."

Dit jaar dus waarschijnlijk nog geen prijsverlaging, maar Nintendo blijft trots kijken naar hun launchgames.

Nintendo houdt zich dus aan hun oude stategie. Helaas is een grote troef van the Big N, namelijk de lage prijs, nu niet meer exclusief. De trouwe Nintendo fans zullen de Cube kopen, maar zou dit Nintendo veel vrije spelers gaan kosten, of zorgt de meer dan 100 jaar oude ervaring met speelgoed voor een zorgeloos bestaan voor de kubus?

--

Verwijderd

ehm sorry
maar vandaag werd die prijsverlaging dus WEL officieel bekend gemaakt?
niet posten zonder te lezen aub
btw persbericht van nintendo stond op reuters
redelijk betrouwbaar lijkt me.
gamecube 3 mei: benelux 219 euro
duitsland en rest euro-landen: 199 euro

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 23:26 schreef caphex het volgende:
Dit al gelezen mannen ???

http://sites.dgnet.nl/gsx/ShowContent.asp?ContentID=8343

--

Vandaag heeft Nintendo Europe al geantwoord op Microsofts actie voor de Xbox, die namelijk de prijs gaat verlagen naar 300 Euro. Mensen die hoop hadden dat Nintendo ook hun prijs zou verlagen zullen teleurgesteld raken door het volgende bericht:

Nintendo of Europe - "Nintendo GameCube has exactly the right proposition for success ­ a dedicated console, an excellent software line-up for launch and throughout 2002 plus the right price.
In the games industry software drives hardware, and we know that Nintendo GameCube has, and will continue to have, games that people want to play."

Dit jaar dus waarschijnlijk nog geen prijsverlaging, maar Nintendo blijft trots kijken naar hun launchgames.

Nintendo houdt zich dus aan hun oude stategie. Helaas is een grote troef van the Big N, namelijk de lage prijs, nu niet meer exclusief. De trouwe Nintendo fans zullen de Cube kopen, maar zou dit Nintendo veel vrije spelers gaan kosten, of zorgt de meer dan 100 jaar oude ervaring met speelgoed voor een zorgeloos bestaan voor de kubus?

--
kijk ff naar die datum ;)

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 23:29 schreef pentium het volgende:

[..]

kijk ff naar die datum ;)
hehe ja sorry was te haastig |:(

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op maandag 22 april 2002 23:29 schreef CUBiST het volgende:
ehm sorry
maar vandaag werd die prijsverlaging dus WEL officieel bekend gemaakt?
niet posten zonder te lezen aub
btw persbericht van nintendo stond op reuters
redelijk betrouwbaar lijkt me.
gamecube 3 mei: benelux 219 euro
duitsland en rest euro-landen: 199 euro
hehe niet posten zonder te lezen :)
Belux = 199 €
Nederland = 219 €

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
Op maandag 22 april 2002 17:34 schreef CUBiST het volgende:
al dat gezeiks met die consoles
ik denk dat ik er maar helemaal geen koop
[flame mode]
Dat lijkt me echt onwijs slim, hoef je hier ook niet meer te flamen de hele tijd. (doel hiermee op de x-box forums, alhoewel je volgens mij de laatste dagen je leven hebt gebeterd. Maar moest dit toch ff kwijt :P )
[/flame mode]

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 23:45 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:

[..]

[flame mode]
Dat lijkt me echt onwijs slim, hoef je hier ook niet meer te flamen de hele tijd. (doel hiermee op de x-box forums, alhoewel je volgens mij de laatste dagen je leven hebt gebeterd. Maar moest dit toch ff kwijt :P )
[/flame mode]
ik ben zelfs zo wijs om op zulke, van hoog niveau getuigende, berichten niet meer in te gaan :7

Verwijderd

hmm ik zat er toch al aan te denken om eentje te halen, dit is natuurlijk wel lekker dat de prijs nu lager ligt, 209 euro valt best mee :)

Weet iemand iets van de releasedatums van:

* Resident Evil
* Zelda
* Star Wars

:?
De titels zijn misschien niet correct maar jullie snappen wel welke spellen ik bedoel ;)

Ik ga hem toch pas halen als ik er een van deze bij kan kopen, beetje zonde om hem nu te kopen en dan 4 maanden later pas een tof spel of zo.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Star Wars bij release.

RE in de zomer.

Zelda eind v.h. jaar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 09:42 schreef GolbeZeromus het volgende:
Star Wars bij release.

RE in de zomer.

Zelda eind v.h. jaar.
OK dan :9~ Eerst maar ff sparen voor m'n nieuwe tv en daarna voor de Cube met SW :9

thenx :)

Ik zou het ook zelf wel hebben kunnen vinden maar hier op het werk is zo ontiegelijk veel geblokkeerd dat is gewoon normaal meer :(

Verwijderd

Topicstarter
De prijsverlaging heeft dus heel wat losgemaakt lees ik.
Nu heeft zelfs een mde bedenker van de XBOX microsoft verlaten. Waar gaat dit allemaal naar toe?

De console wars zijn duidelijk naar een nieuw nivo gestegen, wie zal overleven?

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 10:41 schreef lucifer2 het volgende:De console wars zijn duidelijk naar een nieuw nivo gestegen, wie zal overleven?
Only time wil tell :)

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Nintendo, Sony en Microsoft zijn allemaal bedrijven die nooit failliet kunnen gaan. Nintendo alleen wat meer als de andere omdat hun winst puur gericht is op de game consoles. HEt martkpercentage van de Xbox in het master algemene plan van Microsoft ligt zo laag dat als ze willen kunnen ze Sony en Nintendo opkopen met de rest van het geld. En Sony heeft naast de Ps2 nog genoeg andere inkomsten (audio / video) Dus er zal nooit iemand VERLIEZEN in de vorm van failliesement. Ik weet mn god niet wie er gaat winnen, ik ben een wrak in kiezen dus: heb ik ze alle 3 maar gekocht (GC staat gereserveerd voor 209)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het met je eens dat de bedrijven niet zomaar over de kop gaan. Maar als de XBOX wereldwijd gaat floppen, dan gaat microsoft wel een flinke kostenpost hebben die ze aan hun aandeelhouders heel moeilijk kunnen uitleggen. Die aandeelhouders zijn erg belangrijk in de US, want de aandeelhouders bepalen deels (niet helemaal) de koers van het aandeel (verkopen/kopen). En die koers is weer bepalend voor een tal van finaciele middelen war Microsoft toch zo afhankelijk van is.

Netzoahrd Sony , daar niet van.

Ik ben het wel met je eens, KOOP ZE ALLEDRIE!
Dan ben je verzekerd van altijd de beste games per platform
:7

• nudie
ja precies, maar ik denk dat STEL het gaat slecht met de XBOX dat Bill Gates gewoon 2 vrije dagen neemt en dan hebben ze 10 miljoen over voor ene reclame campagne. hehe
En inderdaad , alle 3 kopen is veel relaxter. Als je het geld hebt dan wel. Maar ze kosten geen drol meer. Ik koop alleen nu de spellen die alleen op die console of op die andere console komt. Ik ga niet 3 x tony Hawk 3 kopen LOL

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

want de aandeelhouders bepalen deels (niet helemaal) de koers van het aandeel (verkopen/kopen).
Soz, maar nu ff een kleine correctie....
De resultaten van MS bepalen de prijs per aandeel. Anders zou ik ook wel aandeelhouden van MS willen zijn...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• nudie
haha ja preciesss
niet echt waar dus. Maar MS zal nooooit failliet gaan.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 15:55 schreef Mikez het volgende:
Ik ga niet 3 x tony Hawk 3 kopen LOL
ik lig in een deuk idd :{

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 16:07 schreef Mikez het volgende:
haha ja preciesss
niet echt waar dus. Maar MS zal nooooit failliet gaan.
wel zodra ik een bedrijfje opstart :P

• nudie
ja d8 ut niet. OS proggie schrijven cker ?
Ik zag nog een baan open bij MS als glazenwasser voor windows.. duszz

Verwijderd

hee hou eens op
dit topic gaat over gamecube en nintendo
en gelukkig hebben we als nintendo gamers geen last van gammele OS-en, monopolie posities en dergelijke zaken.

• nudie
okeej ik nok al.
Hier de voorlopige prijslijst van alle winkels m.d.a iemand uit een andere topic.
PSXShop (http://www.psxshop.nl) 208,- (+extra onbekende controller)
MediaMarkt (http://www.mediamarkt.nl) ??? (was 244 (of 269 :+))
NEDGames (http://www.nedgame.nl) ??? (was 249)
Dimension Plus (http://www.dimensionplus.nl) ??? (was 259)
Gameshop (http://www.gameshop.nl) ??? (was 259)
E-Plaza (website?) ??? (was 269 +officiële memcard, GC tas & kwartaal abo N³).
Intertoys (http://www.intertoys.nl) ??? (was 269 +officiële memcard)
Bart Smit (http://www.bartsmit.com) 219,-
Dixons (http://www.dixons.nl) 219,-
Games & Zo (http://www.gamesenzo.nl) 219,-
Replay (http://www.replay.nl) ??? (was 269)
Wehkamp (http://www.wehkamp.nl) 219,-
Free Record Shop (http://www.frs.nl) ??? (was 269,99 +extra controller & DVD map)
Als ik het zo bekijk is of E-Plaza of Free Record Shop of Intertoys het meest aantrekkelijk. Maar weet iemand hoe de bezorgdiensten te werk gaan bij deze winkels?? Krijg ik em op de dag van de release of pas de week erna ofzo. Of kan ik em ook zelf ophalen. Ik wil em ook zo SNEL mogelijk

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 16:14 schreef CUBiST het volgende:
hee hou eens op
en gelukkig hebben we als nintendo gamers geen last van gammele OS-en, monopolie posities en dergelijke zaken.
Nee, als MS gamers wel dan :?

Alsof Nintendo zo heilig is, al die bedrijven proberen elkaar een loer te draaien en spelen allemaal vuile spelletjes.

En mikez: Dat hangt van het aantal pre-orders af en de PTT paket dienst (waar ik trouwens vanaf morgen ga werken als sorteerder, dus kijk niet vreemd op als je Cube niet aankomt >:))

• nudie
nou dat is voor mij al een reden om hem zelf op te halen. Vind ik trouwens ook veel strakker en spannender duz
heb utzelfde gedaan met ps2 en xbox

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
hee hou eens op
lekkere ongegronde troll weer

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

hehe tja als jullie gammele OS-en en monopolie posities meteen met microsoft associeren
ik insinueer alleen maar, jullie maken het af

• nudie
hahah goeie LOL
ik nok al maar iemand quote jouw bericht 4 x

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Op dinsdag 23 april 2002 17:18 schreef CUBiST het volgende:
hehe tja als jullie gammele OS-en en monopolie posities meteen met microsoft associeren
Voordat jij met je reactie kwam ging het al een tijdje over MS. Dat jij vervolgens krijst dat iedereen even moet ophouden en dat het over Nintendo gaat, slaat dus op MS volgens jou, toch? TOCH?
Of begreep je zelf niet meer wat je zei? :z

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

cool nu koop ik er 1...

alleen voor zelda waarschijnlijk =]

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op dinsdag 23 april 2002 11:22 schreef Mikez het volgende:
Nintendo, Sony en Microsoft zijn allemaal bedrijven die nooit failliet kunnen gaan. Nintendo alleen wat meer als de andere omdat hun winst puur gericht is op de game consoles.
Wel eens gehoord van die Pokemon-rage heeft tocht mega veel geld opgebracht en dat kwam lang niet allemaal uit de game verkoop.En dan heeft nintendo ook nog meer van dit soort ongein uitgemelkt.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• nudie
kijk, daar heb je wel gelijk in!
maar tis ook wel game gericht. Als hun hele genre wordt gekraakt dan gaat ut met pokemon ook wat minder maar je hebt gelijk, dat is idd een belangrijke bron van inkomst

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Misschien koop ik er ook wel 1 nu de prijs laag is.
Alleen heb ik geen idee welk spel.
Ik vind rpg's leuk en spellen met een hoge replay ook wel (verslavende spellen) Zolang het maar niet kinderachtig is (pikmin of mario sunshine bijv.)
Iemand suggesties ??

Verwijderd

Volgens mij vergeet iedereen de handheld monopolie positie van Nintendo... Juist Cubist MONOPOLIE positie. Get it?

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op dinsdag 23 april 2002 18:35 schreef ds het volgende:
Volgens mij vergeet iedereen de handheld monopolie positie van Nintendo... Juist Cubist MONOPOLIE positie. Get it?
Wat voegt dit nou aan de discussie toe? Het is al kantje dat de X-Box er weer met zijn haren bijgesleept wordt, kom jij nog eens ergens mee aankakken... Spuit elf!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:38 schreef Armada het volgende:

[..]

Wat voegt dit nou aan de discussie toe? Het is al kantje dat de X-Box er weer met zijn haren bijgesleept wordt, kom jij nog eens ergens mee aankakken... Spuit elf!
Sorry hoor, maar als jij het verband niet ziet dan zegt dat meer over jou dan over mij.

Eerst zegt Cubist dit:
Daarna gaat het over het faillissement van Nintendo (not going to happen). Zijn we allemaal de GBA vergeten? Bron van inkomsten voor Nintendo. Mocht Nintendo stoppen met het supporten van de GC dan kunnen ze altijd nog terugvallen op de handheld markt.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op dinsdag 23 april 2002 18:50 schreef ds het volgende:
Sorry hoor, maar als jij het verband niet ziet dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Maar dat was al allemaal off-topic, he? Dus nu maak je het nog off-topicer (heel lekker woord)...

• GZ

GZ

!!

Nou, Armada,

CUBiST zei dat hij kotste op de monopolie positie van Microsoft, en dat Nintendo dat totaal niet heeft.

ds vulde dus zijn "quote" aan dat Nintendo wel degelijk een mono positie heeft met de GBX markt. Dus niet echt een spuit 11 die ds, lijkt me zo...

edit:
OK, het is al opgelost lijkt me :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• nudie
En het begon allemaal met de nutteloze opmerking van MOI. Mensen laat het nou rusten echt kansloos hier 'ruzie' over maken.
Op dinsdag 23 april 2002 16:10 schreef Mikez het volgende:
ja d8 ut niet. OS proggie schrijven cker ?
Ik zag nog een baan open bij MS als glazenwasser voor windows.. duszz

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Om ff terug te komen op het begrip monopolie...Microsoft? Een monopolie met de Xbox? Je moet dingen wel kunnen scheiden...Xbox is geen Windows!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:28

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Noujah. Anyhew: op http://console.gamez.nl/ is een leuke aanbieding i.s.m. de Free Record Shop. De GC i.c.m. een extra controller en DVD-mapje (voor de games?) voor slechts: € 206,79... ZÉÉR aantrekkelijk! :P

* iNSaNe-oNe werkt er niet, en heeft er ook geen aandelen van ofzo. Dat jullie het weten...

... en oranje! :P

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 23 april 2002 19:46 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Noujah. Anyhew: op http://console.gamez.nl/ is een leuke aanbieding i.s.m. de Free Record Shop. De GC i.c.m. een extra controller en DVD-mapje (voor de games?) voor slechts: € 206,79... ZÉÉR aantrekkelijk! :P

* iNSaNe-oNe werkt er niet, en heeft er ook geen aandelen van ofzo. Dat jullie het weten...
Dat is niet slecht.

* Dyxtra voegt deze aanbieding toe aan de prijslijst in het grote GC topic

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• KaMiKaZe
Op dinsdag 23 april 2002 17:18 schreef CUBiST het volgende:
ach je staat zowiezo al redelijk bekent wegens je flames en trolls jegens Microsoft terwijl je 0 argumenten geeft.
lekker zo doorgaan knul, dan komt alles goed ;)

• GZ

GZ

!!

Wat is nou eigenlijk een troll? En dan heb ik het niet over zo'n AD&D beestje oid.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 22:07 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wat is nou eigenlijk een troll? En dan heb ik het niet over zo'n AD&D beestje oid.
Het uitlokken van een ruzie.

• GZ

GZ

!!

Okee, thnx.

Trouwens al het nieuws op gamers.nl gezien.

Contra komt terug op de GC, GBA en PS2. Vetjes... 8-)

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Op dinsdag 23 april 2002 22:12 schreef ds het volgende:

[..]

Het uitlokken van een ruzie.
overal waar ik kom krijgen mensen ruzie. noem jij mij een trol? jij vuile...!!!
;)

• KaMiKaZe
Op dinsdag 23 april 2002 22:07 schreef GolbeZeromus het volgende:
dit is bijvoorbeeld het klassieke voorbeeld van een troll:
hee hou eens op
lekkere rel proberen uit te lokken tussen Microsoft Xbox aanhanger en ander consoles.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Echt snugger zijn de meesten hier ook niet he? Als je het nou gewoon negeert, maar nee vooral doorblijven zeuren en er aan meewerken :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:51
Op dinsdag 23 april 2002 22:13 schreef GolbeZeromus het volgende:
Okee, thnx.

Trouwens al het nieuws op gamers.nl gezien.

Contra komt terug op de GC, GBA en PS2. Vetjes... 8-)
Ja man, Probotector (=Contra) was echt wel een vet spel. Ik heb dat spel volgens mij nog op de NES gehad. Was alleen maar schieten en nog een schieten. Ik hoop wel dat ze dit spel wel in 2D houden. We hebben al genoeg FPS's

Verwijderd

een console koop je toch in de eerste plaats voor de games die je er op kan spelen

die gamecube valt dus al af voor mij, ben die kinderachtige spelletjes zoals mario toch wel ontgroeid

ps2 heeft beter games naar mijn mening (die heb ik dus ook)
en de xbox geeft de mooiste graphics weer plus de verwachte games voor de xbox zijn toch wel :9~

dus ja ik heb ook een xbox aangeschaft nu ze 299 zijn en zeker in combinatie met die 2 gratis games plus controller

voorlopig houd ik die ps2 totdat gta3 op xbox of pc verkrijgbaar is

die console gebruik ik als ik 1 van mn broertjes op mn pc laat spelen anders zit ik natuurlijk op de pc (2 pc's werd me een beetje te duur :) )
want de pc geeft tot nu toe nog de beste graphics weer en daar kan geen console tegen op :7

Verwijderd

Hmm, en das dus beter nieuws :P

Verwijderd

kinderachtige spellen op gamecube... tss
da's dus ook een troll?

Verwijderd

nintendo is over het algemeen kiddie

mario, pokemon, zelda, picmin (spelling?) en meer van dat soort ongein, ja leuk als je een klein broertje hebt maar daar blijft het dan ook bij

kijk maar naar de games van vorige nintendo consoles
vergelijk dat dan eens met de gemiddelde spelaanbod van de xbox of ps2

Verwijderd

Daar heb je wel gelijk in ja.

Nintendo zelf geeft nogal kiddie games uit, maar er zijn ook 3rd parties zoals Capcom die dan weer games voor de wat oudere gamer uitbrengt

Verwijderd

ja geef ik je gelijk in heb namelijk zelf een nes en een snes gehad sommige games waren wel gaaf bijv verschillende rpg's

graphics van de n64 leken alsof ik aan de lsd was en de games waren echt triest dus die wou ik niet eens gratis

vanaf dat ik de psx/ps2 gebruik merk je dat dat spel aanbod veel beter bij je past dan bijv gezellig spookjes jagen in luigi's mansion (hoe dat spel dan ook heet op de gamecube)

Verwijderd

tja en toch als je spellen wil die je een langere attention span als 10 minuten hebben kom je bij sony en microsoft van een koude kermis thuis

Verwijderd

ken life span maar attention span?

als in geboeid erdoor blijven? nee op lopende paddestoelen springen met een dikke pastavretende loodgieter dat blijft boeiend..... natuurlijk weer een argument van niks :Z

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 02:17 schreef TheInfiltrator het volgende:
ken life span maar attention span?

als in geboeid erdoor blijven? nee op lopende paddestoelen springen met een dikke pastavretende loodgieter dat blijft boeiend..... natuurlijk weer een argument van niks :Z
Hieruit blijkt alleen maar dat u deze game nooit heeft gespeeld, anders zou u weten dat deze definitie van een mario game totaal onjuist is.
Waarom zijn de games van Nintendo op de NES en SNES minder 'kiddy' dan op GC? Het is en blijft Mario, Zelda etc.

Nintendo heeft nooit 18+ games gemaakt en dat zullen ze ook nooit doen. Dat heeft Nintendo ALTIJD overgelaten aan third en second parties. Voor de GC geldt precies hetzelfde alleen nu begint Nintendo wel met 18+ games uit te geven.

Je houdt jezelf alleen maar voor de gek als je denkt dat op de GC alleen maar Mario-achtige spellen enzo uitkomen. (goedkope reden om te zeggen; ik koop geen GC)

Maarja, meneertje wilt graag de beste games ooit missen etc. Dan moet je idd de playstation 2 hebben..

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op woensdag 24 april 2002 10:31 schreef ds het volgende:

Een heerlijk NintendoLover verhaal
ben jij eigenlijk een chick? zoja, wil je met mij trouwen? aanbod geldt ook voor d3 en golbezeromus *D

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 02:08 schreef CUBiST het volgende:
tja en toch als je spellen wil die je een langere attention span als 10 minuten hebben kom je bij sony en microsoft van een koude kermis thuis
Dit gaat weer helemaal nergens over, dit is een persoonlijke kwestie.

En dat geldt ook voor dat nintendo verhaal van DS, de beste spellen.. pfff, dat maak ik zelf wel uit hoor...

Verwijderd

Nintendo is wel toff maar doordat er al 2 consoles op de markt zijn zal nintendo toch meer de kiddie games krijgen omdat de andere consoles daar veel te volwassen voor zijn.

tuurlijk zullen er ook games uitkomen op de gcn voor oudere mensen maar grootendeels zullen het games zijn voor de jongere gamers.

wat je nu ook gaat zien is dat games in 4 fout uitgebracht worden.. gnc,ps2,xbox,pc.. dus het maakt eigenlijk niet veel meer uit wat je koopt.. (heb zelf de ps2,xbox en pc al maar neem de gamecube ook wel zodra er wat betere games zijn).

gamecube ziet er overigens wel cool uit.. lekker klein.. geen gekut enz..

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 01:42 schreef TheInfiltrator het volgende:
nintendo is over het algemeen kiddie

mario, pokemon, zelda, picmin (spelling?) en meer van dat soort ongein, ja leuk als je een klein broertje hebt maar daar blijft het dan ook bij

Hebben we weer zo iemand.
Ten eerste: wie Zelda een kiddie game noemt is niet helemaal goed bij z'n hoofd (nofi).
Ten tweede: Als je die games kiddie vind, dan koop je ze toch gewoon niet, je koopt alleen de games die je leuk vind. Ik noem maar een spel als SW: Rogue Leader, Resident Evil of Perfect Dark, als dat meer jou type spel is dan kun je die toch gewoon kopen. Er komen genoeg (veel meer als op de N64) "adult-based games" op de Cube.

Ik koop zelf ook de Cube, ik koop zelfs ook Mario en Zelda, je mag me dan kiddie noemen daar geef ik geen zak om, als je me ziet zou je zoiets niet zeggen ;) maar naast die games koop ik ook Resident Evil, Rogue Leader en Metroid Prime enz. enz. enz.
Koop dus gewoon de games die je zelf leuk vind en kom niet met dat eeuwige kiddie gezeik...

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Op woensdag 24 april 2002 02:08 schreef CUBiST het volgende:
Tuurlijk..

* InZane is zwaar halo verslaafd :P

Edit: en dat is al iets langer dan 10 minuten.

Verwijderd

Ik lees net op http://www.cubegame.nl

dat de finalfantasy reeks zal terugkeren naar Nintendo.

Ik zelf ehb het spel nog nooit gespeeld of gezien, maar ik geloof dat veel nintendo fans hier best blij mee zullen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dat Nintendo geen adult games maakt is niet helemaal waar, op de GBA doen ze leuke dingen zoals Advance Wars. Maar ze kiezen duidelijk voor een bepaald genre wat niet uiters realistisch en geweldadig overkomt, zij houden vast aan een soort anime variant. Prachtig toch, een eigen stijl?!

En voor de Cube gaan een veelvoud aan HOT en adult games uitkomen.

Helas gebruiken developpers de XBOX vaak als leading console en downgraden ze de games om naar de andere platforms te porten. Maar de XBOX is nou eenmaal grafisch gezien superieur aan alle bestaande consoles op dit moment!

Maar voor de Cube komen een hoop games uit die adere plaformen niet snel zullen krijgen, ik denk bv aan een monkey ball. Echt een origineel spel met VETTE GAMEPLAY.

En ik hoor niemand over de GBA en GC combo, is dat geen argument voor de GC? Bij mij wel iig! Niet het belangrijkst, maar telt wel mee.

Verwijderd

nee natuurlijk heb ik nooit mario games gespeeld (dat was dus sarcasme) en hoe denk jij dat te kunnen weten telepatische krachten of zo?

zelda voor de n64 en snes was niet kinderachtig? dacht het dus wel
zelda 1 en 2 voor de nes waren niet kinderachtig maar dat is al een tijd geleden

ja metroid is een goed spel :) maar ik heb het dus over het merendeel en niet over alle games

en mischien is ome bill in een goede bui en besluit hij een deze dagen de final fantasy makers flink wat geld toe te stopped zodat ik die ook lekker op de xbox kan spelen hehehe :P

• nudie
als Final Fantasy ook al naar diverse consoles komt is er geen reden meer om een ps2 te bezitten. Zou ut trouwens wel zwaar minderz vinden van onze grote vrienden sony.
MAar ja kheb ook een xbox en gc dus ik mis nix

Verwijderd

final fantasy komt ook naar gamecube ,maar waarschijnlijk niet in de vorm zoals we finalfantasy op PSX/PS2 kennen.

jippie ik heb vandaag mijn oranje controller voor de gamecube gekregen... vet kleurtje... en niet in Europa verkrijgbaar :9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 14:17 schreef CUBiST het volgende:
final fantasy komt ook naar gamecube ,maar waarschijnlijk niet in de vorm zoals we finalfantasy op PSX/PS2 kennen.
nee veel kinderachtiger :P (maar een geintje kon het niet laten ok... :+ )

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 14:02 schreef TheInfiltrator het volgende:
nee natuurlijk heb ik nooit mario games gespeeld (dat was dus sarcasme) en hoe denk jij dat te kunnen weten telepatische krachten of zo?

zelda voor de n64 en snes was niet kinderachtig? dacht het dus wel
zelda 1 en 2 voor de nes waren niet kinderachtig maar dat is al een tijd geleden
Zelda voor de n64 kiddie?? dus omdat er wat figuren in rondlopen die er, volgens jou, kiddie uit zien is het ook een kiddie spel? Laat een klein kind het maar eens spelen, kijken hoe ver hij/zij komt... Als je alleen naar het uiterlijk van (SOMMIGE delen van) een game kijkt, dan ben je zelf nogal kinderachtig bezig. Zelda: OOT is een van de beste spellen die ooit gemaakt is, ik snap niet hoe iemand dat spel kiddie kan noemen, en ik denk vele met mij die het spel hebben gespeeld.
ja metroid is een goed spel :) maar ik heb het dus over het merendeel en niet over alle games

en mischien is ome bill in een goede bui en besluit hij een deze dagen de final fantasy makers flink wat geld toe te stopped zodat ik die ook lekker op de xbox kan spelen hehehe :P
Hoe kom je erbij dat het merendeel slecht of kiddie zou zijn, heb je de releaselijst wel eens gezien? Als je daar eens op kijkt zie je dat er voor het grootste gedeelte gewoon "normale" (in jou ogen waarschijnlijk) games op staan, met daar tussen natuurlijk ook games voor een jonger, maar zeker ook voor een ouder publiek.
Kijk ik probeer je echt niet over te halen om een GameCube te kopen hoor, x-box en ps2 zijn ook beide goede consoles met hun eigen charmes, maar je moet niet met van die zwakke argumenten aankomen als je de feiten niet eens kent...

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op dinsdag 23 april 2002 18:32 schreef BlackMage het volgende:
Misschien koop ik er ook wel 1 nu de prijs laag is.
Alleen heb ik geen idee welk spel.
Ik vind rpg's leuk en spellen met een hoge replay ook wel (verslavende spellen) Zolang het maar niet kinderachtig is (pikmin of mario sunshine bijv.)
Iemand suggesties ??
Niemand ???? :'( :P :)

Verwijderd

naar mijn mening is het merendeel van de games op de gamecube op de jongere doelgroep gericht

en ja dat is gebaseerd op de reputatie van nintendo die in de afgelopen jaren is opgebouwd en de gameslist op planetgamecube

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:26 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Super Monkeyball

Geweldige replay value :)

Verwijderd

Heb gister voor het eerst ook de Cubeen de Xbox naast elkaar zien staan.. GVD wat is die XboX groot, echt alleen daarom al zal ik hem niet kopen. Zo'n ding wil je toch niet, dan hou ik het wel op de pc :)

Verwijderd

Nou, ik had vroeger een N64, en ik schaamde me kapot als me broer of iemand anders ook ff wilde spelen. Spellen zoals diddykong racing ensow. Ik voelde me net een nicht af en toe... Ze keken me aan alsof ik ergens in me kleutertijd was blijven steken.
Ik heb nu een XBOX en dat voelt gewoon allemaal wat volwassener aan, en iedereen die hem in actie ziet wil er ook gelijk eentje hebben.

• Geert
  • Laatst online: 15:48
Op woensdag 24 april 2002 18:02 schreef UltraBrain het volgende:
Nou, ik had vroeger een N64, en ik schaamde me kapot als me broer of iemand anders ook ff wilde spelen. Spellen zoals diddykong racing ensow. Ik voelde me net een nicht af en toe... Ze keken me aan alsof ik ergens in me kleutertijd was blijven steken.
Ik heb nu een XBOX en dat voelt gewoon allemaal wat volwassener aan, en iedereen die hem in actie ziet wil er ook gelijk eentje hebben.
Zozo.... Jeugdtraumaatje?

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

je weet toch hoe het zit he...
men with small things, like to show off with big (much to expensive) things

:Y)

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op woensdag 24 april 2002 17:53 schreef Oord het volgende:
GVD wat is die XboX groot, echt alleen daarom al zal ik hem niet kopen.
Gelukkig kijk jij niet naar de spellen, maar naar hoe de kast eruit ziet. Kan je de Cube voor op je step zetten om er mee te pronken... }:O

Verwijderd

Ten 1e, als je het zo erg vond, waarom koop je dat spel dan?
Ten 2e, ik heb dat spel ook vaak genoeg gespeeld (totaal uitgespeeld zelfs) en vind het een van de beste N64 spellen die er zijn.
Ten 3e, ik en mijn vrienden waren toen zo rond de 16 17, en vonden het echt niet alsof ik in de kindertijd was blijven steken. Tenslotte, iedereen vind het toch leuk om Mario Kart te spelen? :-).
Tuurlijk, maar of ze er ook echt een kopen....

• Alpine
  • Laatst online: 28-01 21:50

Alpine

Twisted animator

Vandaag zei een verkoper van de media markt R'dam dat de Gamecube daar €189/€199 zou gaan kosten. Maar of dat waar is weet ik niet. Die verkopers daar zeggen ook maar wat. Volgens die zelfde verkoper was een Dreamcast sterker dan de Gamecube omdat de Gamecube zo klein is |:(

lekker irri dat elke winkel keten z'n eigen Gamecube prijs bepaald. De ene geeft er wat bij en de ander is niet enzo.

Weet iemand hoeveel Gamecubes er naar Nederland komen? Het was iig 500.000 units voor Europa

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op woensdag 24 april 2002 17:53 schreef Oord het volgende:
Heb gister voor het eerst ook de Cubeen de Xbox naast elkaar zien staan.. GVD wat is die XboX groot, echt alleen daarom al zal ik hem niet kopen. Zo'n ding wil je toch niet, dan hou ik het wel op de pc :)
En dit is van belang.. wanneer? Als je hem in je achterste probeert te proppen? :?

Yeah well. The Dude abides.

• GZ

GZ

!!

Ik kreeg ook al het idee dat ze biji de MediaMarkt maar wat raak blaten. Maar toch ga ik daar kijken op de launch, lijkt me wel lachen. Heb ik niet een van de eerste 30 die ze waarschijnlijk krijgen, haal ik hem hier wel in het dorp. Maar als het echt zo druk wordt bij de MM, wordt het waarschijnlijk ellebogen werk.

Verwijderd

ik vind het ook dom dat nintendo niet de officiele prijzen van memory cards en dergelijke bekend maakt.
nu weet je dus niet wanneer iets goedkoop is of wanneer je bezeikt wordt...

Verwijderd

Als je de gozers om die demo-machines heen ziet staan bij MediaMarkt is het duidelijk geen kiddy-machine. Hun leeftijd is minstens 20. De kleintjes mogen zich behelpen met de Playstation 2 of X-Box.

Waanzinnig spel trouwens dat ze speelden. Vertical Split screen op elkaar jagen in een Industrieel complex. Tegen de muren opklimmen etc. Erg mooi. (en verslavend blijkbaar, want ik kwam niet aan de buurt) :'(

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:51
Op maandag 29 april 2002 22:18 schreef tweakerrrr het volgende:
Als je de gozers om die demo-machines heen ziet staan bij MediaMarkt is het duidelijk geen kiddy-machine. Hun leeftijd is minstens 20. De kleintjes mogen zich behelpen met de Playstation 2 of X-Box.

Waanzinnig spel trouwens dat ze speelden. Vertical Split screen op elkaar jagen in een Industrieel complex. Tegen de muren opklimmen etc. Erg mooi. (en verslavend blijkbaar, want ik kwam niet aan de buurt) :'(
Stomme vraag misschien, maar hoeveel demo-machines staan er bij de Mediamarkt? Ik wil wel eerst een paar spellen testen, want ik weet nog steeds niet zeker welk spel ik ga halen. Maar mijn voorkeut gaat toch uit naar Super Monkey Ball.

Dat spel wat ze speelden, was dat misschien Spiderman?

Verwijderd

Weet iemand welke spellen er tijdens de release allemaal te koop zijn? Is er iemand die een lijstje ofzo heeft?

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 22:33 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar hoeveel demo-machines staan er bij de Mediamarkt? Ik wil wel eerst een paar spellen testen, want ik weet nog steeds niet zeker welk spel ik ga halen. Maar mijn voorkeut gaat toch uit naar Super Monkey Ball.

Dat spel wat ze speelden, was dat misschien Spiderman?
Bij MM Arena stond er één, misschien zijn het er intussen al wat meer geworden, was er vorige week vrijdag.

Maar als je het vraagt aan die verkopers willen ze der best een ander spel in proppen hoor, zie ik zo vaak bij die PS/2 en XBOX demo units gebeuren.

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 29 april 2002 22:34 schreef Vertex het volgende:
Weet iemand welke spellen er tijdens de release allemaal te koop zijn? Is er iemand die een lijstje ofzo heeft?
[topic=451061/1/75] 8-)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Ik maak het wat makkelijker :)

Hier de lijst:

Batman Vengeance Ubi Soft May 3rd 2002
Burnout EA May 3rd 2002
Cel Damage Nintendo May 3rd 2002
Crazy Taxi Acclaim May 3rd 2002
Dave Mirra Freestyle BMX Acclaim May 3rd 2002
Donald Duck Quack Attack Activision May 3rd 2002
Driven Bam! May 3rd 2002
Dark Summit THQ May 3rd 2002
ESPN Winter Sports Konami May 3rd 2002
Fifa: Road to the World Cup EA May 3rd 2002
Extreme G 3 Acclaim May 3rd 2002
Luigi's Mansion Nintendo May 3rd 2002
Madden 2002 EA May 3rd 2002
NHL Hitz Midway May 3rd 2002
Sonic Adventure 2: Battle Sega May 3rd 2002
Spiderman - the movie Activision May 3rd 2002
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader LucasArts May 3rd 2002
Super Monkey Ball Sega May 3rd 2002
Tarzan Untamed Ubi Soft May 3rd 2002
Tetris World THQ May 3rd 2002
The Simpsons Road Rage EA May 3rd 2002
Tony Hawk's Pro Skater 3 Activision May 3rd 2002
Wave Race: Blue Storm 2002 Nintendo May 3rd 2002
Worms Blast Ubi Soft May 3rd 2002
Universal's Studio Theme Park Kemco May 4th 2002
International Superstar Soccer 2 Konami Spring 2002
Bloody Roar: Primal Fury Activision Spring 2002

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op woensdag 24 april 2002 15:26 schreef BlackMage het volgende:

[..]

erm.. pikmin is iig niet kinderachtig.. best wel cool spel.. als je een ander spel wat beetje op rpg lijkt wil spelen .. evolution wars ofzo.. is met vierkante 'beestjes' die moeten evolueren tot iets groters door andere beestjes op te eten..

ziet er superstijlvol uit, en het is best grof =)

launch-game : super monkey ball ofzo =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Pagina: 1 2 Laatste