Superwebbers onder ons, verenigt U!

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Menig superwebber van de oude garde heeft deze week een brief in de bus gehad met daarin de mededeling van de beeindiging van deze abonnementsvorm.

Ik roep u allen op actie te ondernemen!

Ik ben zelf al begonnen met een boze maar verschrikkelijk zakelijke mail, ik las al andere mensen die hun kont er mee afgeveegd hebben en terug hebben gestuurd.

Anyway, ik denk niet dat wij dit zomaar moeten pikken, het hoeft van mij niet verder te gaan maar er mag wel gezegd worden dat dit eigenlijk niet kan!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
je begint niks tegen die klootzakken

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik zag laatst nog een reclame van hun: Internetten zonder telefoonkosten!

Verwijderd

Dag mede SUPERWEB slachtoffers
Superweb probeerd nu heel 'netjes' van hun oude leden af te komen. MAAR volgens mij kunnen wij het als laatste naaien: ik heb geen aangetekende brief gezien. Jullie wel?
Nee toch? Nou dus ik weet niet dat er iets gaat veranderen. Superweb zal mijn abbonement dan dus, zoals in de brief staat, automatisch veranderen....(Maar ik weet dan nog steeds van niks, nog steeds geen AANGETEKENDE brief van hun gezien; wel is er de voorwaarde dat ik mijn 0800 en password etc kan blijven gebruiken)
En dan komt het: in begin december zullen ze dus PROBEREN het geld van je rekening te halen, maar dit blokkeer je of laat je terugboeken door de bank (binnen 14 dagen ofzo).
Superweb zal hierdoor dus reageren: ze zullen je of afsluiten of een brief sturen (laat die nou dan wel aangetekend zijn...:-)

Volgens mij kan je via deze 'constructie' dus bijna TWEE maanden lang superweb-2 gebruiken voor de prijs van suup-1
(De ene maand die ze je gratis aanbieden en de (halve) maand die je kan rekken)

Als iemand dit verhaal niet kan volgen of op of aanmerkingen heeft: respons is van harte welkom kingluuk@superweb.nl
(als de email van ze tenminste nog werkt..)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

uhm heel leuk hoor maar dat 0800nr bestaat gewoon niet meer op 1 november :(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS