• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17
Dacht dat ik nooit zo'n topic zou beginnen maar bij deze toch, wie heeft ervaring met dit toestel? Ik vind hem er goed uitzien en heeft alles wat ik op een toestel nodig heb. alleen de prijs is ^@#^^ hoog :'(

Daarom graag wat ervaringen van mede gotters :)

ps. wie weet het verschil tussen de t68 en de t68i?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Ik ben toevallig aan het testen met de T86i en GPRS, BlueTooth etc.
Guitig toestelletje. Ben echter zelf 'gewend' aan Nokia, en vind die ff prettiger werken. Maar ja, de T68i smoelt iig erg leuk

• RoelsRules
het ziet er idd lekker uit :)
maar bevalt het menu enigsinds? ben zelf siemens en nokia gewend maar zit daar niet aan vast ;)

ik kan zelf niet het verschil ontdekken tussen de 68 en 68i versie, op een enkele site zie ik alleen een uiterlijk verschil, specs e.d. zijn hetzelfde. (beide, irda, grps e.d.)

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 11:54

RvE

De T68i ondersteunt MMS (Multimedia Messaging Service), wat nog niet mogenlijk is in NL. btw T68 software kan je upgraden naar T68i

Everywhere you go you always take the weather with you

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het menu van die nieuwere Ericssons wen je best snel aan vind ik. Ik heb nu zelfs moeite met een Nokia besturen (eerst menu duwen ipv met een pijltjestoets meteen het menu ingaan etc)

• RoelsRules
Op maandag 22 april 2002 10:42 schreef RvE het volgende:
De T68i ondersteunt MMS (Multimedia Messaging Service), wat nog niet mogenlijk is in NL. btw T68 software kan je upgraden naar T68i
Je was me net voor, zag op http://www.tsixtyeight.com dat binnenkort de 'oude' naar de nieuwe i is op te waarderen. ook als je een i versie nieuw koopt is hij aan het uiterlijk wat veranderd (niet aan de overige specs)
Hoor/lees nu redelijk goede verhalen over dit toestelletje, maar is het nu zijn geld echt waard?

Verwijderd

Nou das toevallig, ik heb de T68, antraciet, heel fijn toestel lichtgewicht.. maar ga me dadelijk een nieuwe aanschaffen met imode de nec, ik doe hem voor een schapelijk prijsje weg msn of icq me maar

nick@xp-nick.com

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 11:54

RvE

Op maandag 22 april 2002 10:49 schreef RoelsRules het volgende:
Hoor/lees nu redelijk goede verhalen over dit toestelletje, maar is het nu zijn geld echt waard?
Tja ik weet niet hoe jij bij kas zit :-)

Ikzelf koop hem niet, omdat ik dan over een jaar (UTMS) weer aan ander toestel kan kopen.

Everywhere you go you always take the weather with you

Verwijderd

ik heb hem sinds oktober vorig jaar, en ik vind hem nog steeds erg fijn. Hij doet en kan precies wat ik wil. Alleen heb ik nog steeds de eerste softwareversie die traag als dikke stront is, maar dat is in de nieuwere allemaal verholpen. Ik moet dat ding gewoon naar de winkel brengen, maarja dan moet ik weer m'n T10s gebruik, da's ook weer zoiets :) Verder is het toestel verassend robuust..stuk steviger dan een nokia iig. Bij mij is helaas de Yes knop niet meer werkend (ik had em in m'n achterzak tijdens innercity, vrij strakke broek), maar goed, je kan alles nog met de joystick doen. Ik kan hem eigenlijk alleen maar aanraden, tenzij je idd I-mode of UMTS wil gebruiken, dan zou ik toch ff wachten.

• RoelsRules
Nu begin ik langzaamaan overtuigd te raken van dit "speeltje".
Over dat "upgraden", dit kan in de ericsson service center of zo? en wat zijn de kosten hier aan?? weet iemand dit

Verwijderd

WAARSCHIJNLIJK GRATIS

en die gast met zijn stukke YES knop er bestaat GARANTIE nofi
Pagina: 1