Dit omdat ik ben begonnen met sparen voor een nieuw dual moederbord en processoren. En nu heb ik 1x een AGP videokaart en 1x een PCI videokaart
Moet je dus ook 2 monitoren hebbenOp maandag 22 april 2002 09:28 schreef HavocChamp het volgende:
zou wel tof zijn (2keer een geforce 4 ti4600 kaart erin)
Maar dan maar niet 2x AGP en alleen die dual processors is al duur genoeg
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Nope want dan moet je ze clusteren om dezelde rekenkracht te bereikenOp maandag 22 april 2002 09:35 schreef Croga het volgende:
Eerrrrrmmm.... kun je dan niet beter 2 computers aanschaffen
Ik weet niet of jij doorhebt dat lang niet alle programma's(spellen) dual-processor of dual-monitor ondersteunenOp maandag 22 april 2002 09:36 schreef HavocChamp het volgende:
nee das niet leuk, want je wilt natuurlijk 1 supersnelle hebben waarmee je de bom bent
Verwijderd
Volgens mij (en volgens de posters op diezelfde pagina) betreft het hier een 1-april-grapOp maandag 22 april 2002 09:38 schreef video-editing.nl het volgende:
Komt las het meezit medio oktober op de markt
http://www.hardwareinfo.nl/nieuws.php?id=631
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Om al je hoop maar even in de bodem te slaan dan, de quote van Koen Crijns zelf:Op maandag 22 april 2002 09:46 schreef HavocChamp het volgende:
ik hoop van niet
Koen Crijns
Hardware.Info Crew
Voor diegenen die twijfelden: dit was natuurlijk een 1 April grap.
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Het lijkt me sterk dat er Digital systemen met 2 AGP-kaarten zijn. Ik heb even op de Compaq-site gekeken naar de Alpha workstations en die hebben volgens mij helemaal geen AGP sloten maar alleen 64-bits PCI in de high-end modellen. En meerdere PCI graphics-kaarten is idd geen probleemdual agp bestaat wel degelijk.. alleen met huidige x86-chipsets zou het een overkill zijn, (chipsets niet krachtig genoeg) en de vraag op x86 markt is niet hoog genoeg om dit ook toe te passen.. maar op dec axp oftewel digital alpha systemen kan je vaker dual agp sloten aantreffen.. zeker op de boarden met dual/quad alpha procs
2 AGP-sloten schijnt niet binnen de AGP-specs te vallen dus zou dit niet mogelijk moeten zijn. Voor AGP 8X zou het wel een optie moeten zijn, maar dat komt pas later dit jaar of zelfs pas in 2003 uit.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Sommige computern00bs denken dat ze er 4 hebben
Ja er staat 4x AGP op
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Yup, ik ben er destijds ook volledig ingestonken. Wel mooie fotosoep, trouwens, want meestal zie ik dit soort grappen wel:Op maandag 22 april 2002 10:24 schreef Liam_xi het volgende:
[..]
Om al je hoop maar even in de bodem te slaan dan, de quote van Koen Crijns zelf:
[..]
Oslik blyat! Oslik!