dutchtone leeuwarden ligt eruit ????

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik zit in leeuwarden en dutchtone lijkt eruit te liggen, iemand het zelfde probleem ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Dennahz

Life feels like hell should.

dutchtone zuigt :P :D

nofi

Twitter

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 22 april 2002 07:23 schreef xychix het volgende:
ik zit in leeuwarden en dutchtone lijkt eruit te liggen, iemand het zelfde probleem ?
Nee, gelukkig zit ik niet in Leeuwarden ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ik kreeg vrijdag oid een briefje binnen met iets like:
Geen bereik? Bel ons als je weer bereik hebt! Dan doen we er wat aan!
Strax ff bellen dus :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Heeft misschien iets met die Priority Telecom storing van UPC te maken. Er schijnt namelijk een kabelbreuk te zijn in een kabel die niet van UPC is, dus 't kan zijn dat meer bedrijven er last van hebben.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 22 april 2002 17:05 schreef GerbenW het volgende:
Heeft misschien iets met die Priority Telecom storing van UPC te maken. Er schijnt namelijk een kabelbreuk te zijn in een kabel die niet van UPC is, dus 't kan zijn dat meer bedrijven er last van hebben.
Ow sorry :) wist niet dat die kabel daar voor was :7

Ik druk em er zo weer in, eerst effe pauze *D :z

PS. Vraag me af wanner er bij een 'kabelbreuk'nu eigenlijk écht een kabelbreuk is, meestal is het een menselijke fout of een stekkertje los :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op maandag 22 april 2002 17:43 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Ow sorry :) wist niet dat die kabel daar voor was :7

Ik druk em er zo weer in, eerst effe pauze *D :z

PS. Vraag me af wanner er bij een 'kabelbreuk'nu eigenlijk écht een kabelbreuk is, meestal is het een menselijke fout of een stekkertje los :)
Och.. Het zou niet voor het eerst zijn dat ergens bij graafwerkzaamheden een glasvezelkabel wordt doorbroken hoor..

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 07:27 schreef BrEeZeR het volgende:
dutchtone zuigt :P :D
Heel hard zelfs, 2 jaar bee gezeten en nog en bunch of people die ik ken... wat een flikkers zijn het daar zeg, ze naaien je echt voor 1000en pieken met die facturen, elke keer weer dingen in rekening brengen die binnen belbundel vallen of die niet gebeld waren. SMS storing een keer daar worden ff fijn allemaal "zogenaamde" smsjes gewoon in rekening gebracht... meerdere malen dat je niet kon bellen, vaak als je een bekend iemand belde had je opeens een buitelands sprekend persoon aan de lijn. Veel disconecties als je aan het bellen was... (ook zeer handig wanneer je voor de tienmiljoenste keer de klantenservice aan het bellen was |:( ). Onbeschoftheid aan hun kant wanneer ze weer eens voor de 100e keer een dikke fout hadden gemaakt... (gewoon ontkennen etc...). Facturen pas na 1 Jaar bv afgeven |:( kan je lekker een paar 1000 piek in 1 keer betalen :r en dan nog de daarop volgende fouten van hun en lekker al die afdelingen die niets weten van elkaars communicatie en regelingen met de klant. Opzeggingen die zogenaamd niet binnen zijn gekomen |:( , Als je mobiel kapot is je slecht helpen.

Etc etc...

Echt bij DT moet je niet zijn voor service,
moet je niet zijn voor goedkoop bellen,
moet je niet zijn voor een goede dekking,
moet je niet zijn voor goedkope telefoons...

Waarom eigenlijk wel???

TF en LIB. zijn veel relaxder

• Dennahz

Dennahz

vandaar dat me sms naar een dutchtone fone niet wou

Twitter

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
ze zeggen bij toch ook bij dutchtone dat je bellend de winkel uit kunt lopen?? waarom moet je dan eerst je toestel activeren en gebruikt dat pas 24 uur later en je nummer krijg je ook niet zomaar moet ook weer via dat activeren

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Dennahz

Dennahz

ja opzich vind ik dutchtone wel goed hoor.. maar beetje te vaak 'geen bereik' enz :(

enne M@FIA sorry voor die flame ;(

Twitter

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb ook last van de storing in leeuwarden, ik krijg geen telefoontjes uit leeuwarden. :+ hahahaha. Nee ik heb absoluut geen slechte ervaring bij dutchtone. Er was eens dat ze iets met het netwerk hadden veranderd, waardoor ik altijd in gesprek was, ik hoefde al schade vergoeding 3 maanden geen abbogeld te betalen

• Dennahz

Dennahz

Op maandag 22 april 2002 22:17 schreef fleppuhstein het volgende:
Ik heb ook last van de storing in leeuwarden, ik krijg geen telefoontjes uit leeuwarden. :+ hahahaha. Nee ik heb absoluut geen slechte ervaring bij dutchtone. Er was eens dat ze iets met het netwerk hadden veranderd, waardoor ik altijd in gesprek was, ik hoefde al schade vergoeding 3 maanden geen abbogeld te betalen
das wel weer mooi.. goeie service :)
maar zonet kon ik ook niet smsen naar een dutchtone telefoon (niet met m'n eigen libertel/vodafone toestel en ook niet met icq :()

Twitter

• fleppuhstein
Op maandag 22 april 2002 22:18 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

das wel weer mooi.. goeie service :)
maar zonet kon ik ook niet smsen naar een dutchtone telefoon (niet met m'n eigen libertel/vodafone toestel en ook niet met icq :()
ICQ sms werkt sowieso toch niet ? En internet sms naar een dutchtone toestel ook niet trouwens, maar ja dat heeft kpn ook dus.........

• Dennahz

Dennahz

Op maandag 22 april 2002 22:21 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

ICQ sms werkt sowieso toch niet ? En internet sms naar een dutchtone toestel ook niet trouwens, maar ja dat heeft kpn ook dus.........
ah vandaar.. :(
mah goed op m'n eigen tel kreeg ik hem ook terug (ontvangsbevestiging : mislukt) dus tja..

is het btw nu al opgelost ?

Twitter

• fleppuhstein
Op maandag 22 april 2002 22:22 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

ah vandaar.. :(
mah goed op m'n eigen tel kreeg ik hem ook terug (ontvangsbevestiging : mislukt) dus tja..

is het btw nu al opgelost ?
ik krijg nog steeds geen telefoontjes uit leeuwarden, moah ja die kijg ik toch nooit dus ik hoor/voel(lekker he zon trilalarm) niks.

• Dennahz

Dennahz

Op maandag 22 april 2002 22:24 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

ik krijg nog steeds geen telefoontjes uit leeuwarden, moah ja die kijg ik toch nooit dus ik hoor/voel(lekker he zon trilalarm) niks.
hehe :D :P
ja heb sinds een paar dagen ook foon met trilalarm *D

Twitter

• fleppuhstein
Op maandag 22 april 2002 22:25 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

hehe :D :P
ja heb sinds een paar dagen ook foon met trilalarm *D
Paar dagen, heb je het heerlijke genot nu pas gevonden ? welek telefoon hebbie dan. Ik heb nu de N400

• Dennahz

Dennahz

minder geavanceerd dan jou model maar toch erg vet (vind ik)

samsung a100

Twitter

• fleppuhstein
Ik vind die dunnele display niet mooi. Maar ja dat is een kwestie van smaak. ( Mhuhhhhhh, das een mooi topic: oversmaak valt niet te twisten.

• Dennahz

Dennahz

Op dinsdag 23 april 2002 08:19 schreef fleppuhstein het volgende:
Ik vind die dunnele display niet mooi. Maar ja dat is een kwestie van smaak. ( Mhuhhhhhh, das een mooi topic: oversmaak valt niet te twisten.
das idd een kwestie van smaak :) ik vind hem erg mooi *D

Twitter

Pagina: 1