Ik krijg deze foutmelding als ik een lijst van beschikbare nieuwsgroepen wil downloaden in Outlook Express:
Ik zit op een netwerk achter een Winroute server (toen het me wel lukte nog niet dus). Op die server heb ik in een dos-box 'ping news' getypt. Het IP wat ik toen kreeg (213.51.129.161) heb ik ingevoerd in Outlook Express. Maar kennelijk herkent hij me niet als zijnde een @home gebruikert?
Komt dit doordat ik achter een netwerk zit? En hoe los ik dit op? Ik gebruik de username/password van mijn emailaccount. Ook als ik daar niets invul, krijg ik hetzelfde resultaat...
Wondering...
Hoe kan dit? Ik kan me van lang geleden herinneren dat het me wel is gelukt er op te komen.502 Permission Denied - Permission Denied - News for @Home Benelux customers - http://www.home.nl/ (Typhoon v1.2.3)
Configuratie:
Account: @homo Newsservert
Server: 213.51.129.161
Protocol: NNTP
Poort: 119
Beveiligd(SSL): 0
Foutnummer: 502
CODE: 800ccca0
Ik zit op een netwerk achter een Winroute server (toen het me wel lukte nog niet dus). Op die server heb ik in een dos-box 'ping news' getypt. Het IP wat ik toen kreeg (213.51.129.161) heb ik ingevoerd in Outlook Express. Maar kennelijk herkent hij me niet als zijnde een @home gebruikert?
Komt dit doordat ik achter een netwerk zit? En hoe los ik dit op? Ik gebruik de username/password van mijn emailaccount. Ook als ik daar niets invul, krijg ik hetzelfde resultaat...
Wondering...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.