Toon posts:

PC naar TV

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He mede cpu gebruikers,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn TV aan kan sluiten op mijn PC. Ik bezit een SB Live 1024 soundcard waarop een Four Point Surround Geluidsset op staat en voor de video heb ik een Viper 550. Nu ben ik wel al zover gekomen om het geluid om mijn tv te krijgen met een 3 tulpen stekker (1 voor video en 2 voor audio) echter ik krijg alleen maar zwart beeld op het videokanaal van mijn TV (dus wel al het geluid van de vb film). Op mijn videocard bezit ik een a/v out schijnt een oude versie te zijn van een svhs (4 gaats ipv de nieuwe 6 gaats). Toen ik vervolgens naar de settings van mijn videocard keek bleek het tabblad tv-output compleet grijs te zijn. Nu heb ik geen flauw idee hoe ik dit nu optioneel krijg. Ik heb onlangs nog de nieuwste drivers van NVIDIA opgehaald maar dat haalde dus niks uit. Wie heeft er enige verstand van de videocard Viper 550 ongeveer 2 jaar oud met een a/v uitgang werkend op een pci-slot. Is het zo dat het gewoon een 'loze' tv-uitgang is? en anders hoe krijg in de tabbladen tv-output en diamond 3d weer optioneel. Alvast bedankt voor jullie info.

sign out Jif the Toolman

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
je hebt bij de kaart een kabeltje gekregen als het goed is, deze gaat in die aansluiting. dat kabeltje splits zich in een s-vhs en een composiet uitgang. als je hier iets op aansluit, dan zal de tv-out optie actief worden. je moet namelijk wel wat aansluiten om de mogelijkheid actief te krijgen.
Als dat niet zo was dan kun je em wellicht nooit meer van tvout afkrijgen. zo moet het lukken. ik zou voor de aansluiting op je tv wel de scartaansluiting gebruiken, anders krijg je nooit beeld op je videokanaal.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

Rival24

I'll Be Back

Zou je a.u.b. ff wat enters in je post willen rammen, dit leest bijzonder onprettig...

Ik zou als ik jou was een SVHS--->Scart kabel kopen/maken, dit werkt eigenlijk altijd goed.. dit kun je ook makkelijk instellen bij je detonator instellingen-geavanceerd-apparaat selecteren geloof ik... Hier kun je dan ff je nieuwe 'monitor' (lees: tv) detecteren

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Een woord : Detonator 12.41

[edit]
Verder is dit trouwens weer zo'n ultieme UTFS/RTFM thread, want als je effe de TV-Out FAQ in Videoplanken en Beeldkanonnen had doorgenomen, was je er zelf ook wel uitgekomen...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

ten eerste in ieder geval welkom op het forum

Een kleine kanttekening: Dit soort basic dingen zijn al ERG vaak gevraagd, daarom hebben we een zoekoptie en een aantal FAQ's. In [forum=8] staat bovenaan de topiclist een TV-out faq, daarin staat goed uitgelegd hoe je je TVout aan de praat krijgt.

[search=tv-out 550] zou ook kunnen werken, of wellicht wat andere zoektermen in de search gooien :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.