bestanden verwijderd :?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 15:45

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Topicstarter
Matched: bestanden
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een aantal bestanden verwijderd toen ik ff a/h opruimen was :( ik weet 't alleen niet zeker...that is; bestanden zijn weg maar weet niet zeker of ik ze heb verwijderd.

Nou heb ik zo'n recover progje gebruikt (recover4all pro) maar deze vindt alleen de bestanden waarvan ik zeker weet dat ik ze wel weg heb gegooid.
Het vreemde is dat de bestanden waarvan ik zeker weet dat ik ze heb ge-delete (wel de bedoeling), heb verwijderd voor dat ik die andere bestanden (niet de bedoeling) heb verwijderd :?
Het lijkt mij logisch dat dat recover gebeuren chronologisch werkt dus dat je de laatst weggegooide bestanden wel kan terughalen en wat daarvoor komt niet meer ?

Dan nog wat; als deze key {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} in je register staat zou toch je prullenbak op je desktop moeten staan? staat er dus niet en ik kan 'm ook niet terughalen via desktop properties :? (prullenbak staat trouwens op direct verwijderen)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23

Rival24

I'll Be Back

Op maandag 22 april 2002 00:33 schreef PaPa het volgende:
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een aantal bestanden verwijderd toen ik ff a/h opruimen was :( ik weet 't alleen niet zeker...that is; bestanden zijn weg maar weet niet zeker of ik ze heb verwijderd.

Nou heb ik zo'n recover progje gebruikt (recover4all pro) maar deze vindt alleen de bestanden waarvan ik zeker weet dat ik ze wel weg heb gegooid.
Het vreemde is dat de bestanden waarvan ik zeker weet dat ik ze heb ge-delete (wel de bedoeling), heb verwijderd voor dat ik die andere bestanden (niet de bedoeling) heb verwijderd :?
Het lijkt mij logisch dat dat recover gebeuren chronologisch werkt dus dat je de laatst weggegooide bestanden wel kan terughalen en wat daarvoor komt niet meer ?

Dan nog wat; als deze key {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} in je register staat zou toch je prullenbak op je desktop moeten staan? staat er dus niet en ik kan 'm ook niet terughalen via desktop properties :? (prullenbak staat trouwens op direct verwijderen)
Gebruik eens een ander recover progje zoals GetDataBack for FAT32 of Easy Recovery Pro, en dat van je prullenbak... install windows ff opnieuw..

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Geen matches
je weet niet zeker of ze er zijn :? HEEL VAAG

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 15:45

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Topicstarter
Geen matches
btw winXP @ NTFS
Gebruik eens een ander recover progje zoals GetDataBack for FAT32 of Easy Recovery Pro, en dat van je prullenbak... install windows ff opnieuw..
Is recover4all niet goed?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:23

Rival24

I'll Be Back

Geen matches
Op maandag 22 april 2002 00:41 schreef PaPa het volgende:
btw winXP @ NTFS
[..]

Is recover4all niet goed?
Ik ken dat progje eigenlijk niet, met Getdataback for fat heb ik mijn heilige 'mijn documenten' map terug kunnen halen.... TOen ik die map weer terug had toen wou ik bijna die makers gaan bedanken met een vakantietripje naar Hawaii... zo blij was ik toen... :)

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 17:22
Op maandag 22 april 2002 00:33 schreef PaPa het volgende:
Dat ligt eraan...

Als je een file delete en Windows mietert net weer een paar bits en bytes op, kan je fluiten naar dat bestand, terwijl je een bestand wat je enkele minuten daarvoor hebt gewist nog wel terug te halen is zolang daar nog niets overheen is geschreven.

Een bestand wordt ook nie echt gewist, er wordt alleen kenbaar gemaakt dat die ruimte weer gebruikt mag worden door het OS.

En bla bla bla... (boring huh?) time 2 sleep :9

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Pagina: 1