Toon posts:

Geforce2 mx/mx400 tv-out-probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit met het volgende probleem: het lukt me niet om via de beeldschermeigenschappen de kaart (twinview) zo in te stellen dat het beeld op zowel de monitor als de tv (of evt. monitor OF tv) wordt weergegeven.

Op het tabblad 'apparaat selecteren' (beeldschermeigenschappen) staan 3 opties, nl. 1) analoog beeldscherm, 2) digitaal beeldscherm en 3)tv. De opties 2 en 3 zijn echter 'grijs' en dus niet instelbaar (voor een printscreen -> www.planet.nl/~wh.evers). Weet iemand hoe ik deze opties (optie 3 met name) toch kan instellen? Draai met XP en heb de laatste drivers geinstalleerd. Alvast thanx.

Verwijderd

Ik zou zeggen, bekijk het grote ""Almachtige" FAQ Hierover.....

At your Service

Verwijderd

Topicstarter
Heb het FAQ-boek doorgelezen en ook dingen geprobeerd, maar dat helpt niet. Nog andere ideen?

Verwijderd

Bij eigenschappen, geavanceerd, Twinview of Nview, daar Kloon instellen.
Dan doorklikken op OK.

Daarna kan je pas wat instellen aan dat 2e scherm, KLOON moet eerst actief zijn.

Verwijderd

Heb je de TV aangesloten? bij mij (GForce MX400) is inderdaad de betreffende optie grijs totdat ik de TV echt aansluit...dan gaat het e.e.a. een beetje knipperen en doen, en wordt de optie selecteerbaar... Succes!

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

Nog niet goed genoeg volgens mij en als je het wel gedaan hebt mag je duidelijk vertellen wat je al wel geprobeert hebt, dat heb je nu namelijk niet gedaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.