Toon posts:

Nieuwere beamers onder w2k werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds ik een ibm transnote met win2k (an ATI mobility videokaart)gebruik om presentaties te geven (steeds op verschillende beamers) komt het vaak voor dat een beamer geen input signaal detecteert, terwijl de vga uitgang gewoon op default monitor staat. Ik heb IBM gebeld die me naar Microsoft verwezen (en die weer terug vanwege de voorwaarden van het OEM contract) maar een betere tip dan het steeds downloaden van de juiste driver heb ik niet gekregen. Helaas is dat naast onhandig ook te tijdrovend als je een half uur van tevoren aankomt

Met win98 op mijn oude ibm ging het altijd goed, dus vraag ik me af of dit niet simpeler opgelost kan worden.

help is welkom, steeds sta ik na aanvankelijke bewonderende blikken voor mijn laptop in mijn hemd als er geen signaal uit komt :'(

Verwijderd

Waarschijnlijk ligt het aan de resolutie van je laptop. Ik neem aan dat als je veel presentaties geeft je wel weet dat je moet schakelen tussen interne, externe of beide output?

Begin om de resolutie maar op 800x600 te zetten, tenminste als je dat nog niet gedaan hebt.