Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
been there...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Waarom eigenlijk die scores erbij?!
Ik vind het eigenlijk best jammer. Ik bedoel ik zie vaker goede replies die op - staan en domme op +...
Je wordt gewoon bang om je mening c.q. kennis erop te zetten omdat er een langs komt en die die het beter denkt te weten, en je min punten geeft terwijl je nog gelijk hebt ook. En ja, dat heb ik al paar keer meegemaakt. Daarom post ik er al meer dan 3 kwart jaar niet meer. Ik vind het zonde.
Ik vind het eigenlijk best jammer. Ik bedoel ik zie vaker goede replies die op - staan en domme op +...
Je wordt gewoon bang om je mening c.q. kennis erop te zetten omdat er een langs komt en die die het beter denkt te weten, en je min punten geeft terwijl je nog gelijk hebt ook. En ja, dat heb ik al paar keer meegemaakt. Daarom post ik er al meer dan 3 kwart jaar niet meer. Ik vind het zonde.
Als je denkt dat een moderatie verkeerd staat: This is the place to be!Op dinsdag 23 april 2002 16:39 schreef HardTrance een verhaaltje
Voor discussies aangaande het modsysteem verwijs ik je naar de TMF FAQ
Verwijderd
Ik wilde gewoon even mijn hart luchten. Het voelt veel beter nouOp dinsdag 23 april 2002 18:05 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Als je denkt dat een moderatie verkeerd staat: This is the place to be!
Voor discussies aangaande het modsysteem verwijs ik je naar de TMF FAQ
Gun de anderen ook eens wat... OK het is niet altijd even terecht, maar voor iemand met een >13000 Karma die de ene +4 naar de andere haalt vind ik het toch wat ongepast.Op zondag 21 april 2002 23:55 schreef Beaves het volgende:
Het gaat dus om deze draad waar erg veel +4's in voorkomen, de meeste daarvan mogen van mij wel een stukje lager.
Daar sla je precies de spijker op z'n kop, afgezien van het feit dat Beaves het meestal ook wel aangeeft als ie denkt dat ie te hoog staat (komt niet vaak voor, maar tochOp woensdag 24 april 2002 13:21 schreef svdmeer het volgende:
[..]
-->>OK het is niet altijd even terecht<<--
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
De ene na de andere +4? Ik heb een gemiddelde van iets meer als +2, en ik haal misschien wel een redelijk aantal +4's, maar ik reageer dan ook vrij vaak.Op woensdag 24 april 2002 13:21 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Gun de anderen ook eens wat... OK het is niet altijd even terecht, maar voor iemand met een >13000 Karma die de ene +4 naar de andere haalt vind ik het toch wat ongepast.
De meeste reacties van mij staan in het begin idd op +4, maar meestal worden die naar beneden bijgesteld.
En ook al heb ik redelijk wat karma punten, dat hoeft toch niet te betekenen dat ik niet meer mag aangeven dat er een draad IMO te hoog staat?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1