Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
kweet het ook niet hoor
voor de rest cool hoor !!!
[edit] laat maar die ccfl
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
<edit> what was i thinkin'. met schuurpapier natuurlijk
Verwijderd
En welk logootje?
hij zegt toch dat ie z'n naam heeft geschuurt?
en er zit een ccfl in.. kleuren filters heb ik ook.. maar ik moet de leuke kleur nog vinden
Verwijderd
Ik zou zeggen lees eerst voor je commentaar geeft.Op zondag 21 april 2002 23:45 schreef Firecow het volgende:
ik zou zeggen gooi er een ccfl in
voor de rest cool hoor !!!
[edit] laat maar die ccfl[edit]
Nijs mod
staat al in de reply'sOp zondag 21 april 2002 23:48 schreef wmeester het volgende:
heb je geen kleurfilters bij die ccfl besteld, ander kleurtje (dan wit) maakt de boel completer.
Verwijderd
Opzicht wel gaaf, alleen denk ik dat je veel effect kwijt bent van je CCFL'etje, zoals je in je foto's kan zien...Op zondag 21 april 2002 23:50 schreef jeuuron het volgende:
en wat vinden jullie van getint glas ?
het is heel fel... maar op de foto's zie je dat niet... maar het is FELOpzicht wel gaaf, alleen denk ik dat je veel effect kwijt bent van je CCFL'etje, zoals je in je foto's kan zien...
[off-topic-gezeur-modus]
he die kast heb ik ook maar dan de bigtower-versie
[/off-topic-gezeur-modus]
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
......
Verwijderd
Alleen zo wel een nieuwe kast kopen of toch de waterkoeling er in bouwen.
Dat ziet er toch mooier uit
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
\_Specs_/
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
afplakken met tape en dan met schuurpapier 200 opschuren.. later met 800 er nog eens overheenOp maandag 22 april 2002 17:40 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Kast en raam vink niet echt speciaal.. Maar die WC en vooral dat logo is! Met wat voor schuurpapier heb je dat logo geschuurd? En hoe precies?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja pakt een A4.. stop het in de printer
bla bla.. naam erop..
plak dat onder het glas.. ga dan tapen... dan het verhhaal van hiervoor
met 3 leds en Weerstand van 150 ohm meten = weten
de andere 0 volt draad naar de kast.. en je hebt aarding