Hey mensen, ik zat te denken om 2 moederborden in 1 standaard ATX kast te bouwen? Er kan 1 voeding achteraan op de standaard plaats, en ook 1 vooraan (koeler omkeren vanwege airflow)
De connectors aan de bovenkant (toetsenbord, usb enzo) moeten ook niet zo'n probleem zijn om eruit te dremelen.
Maar dan zit ik met de kaarten?
Als je het 2e moederbord tegenover het 1e doet dan kan je em eigenlijk alleen maar op z'n kop erin zetten anders zitten de connectoren niet aan de goeie kant.
Heeft er iemand suggesties, tips ofzo over dit ideetje, heeft iemand al ervaring? En kom nou niet met links naar shops aanzetten want het gaat mij om de casemod fun en niet om een kast waar 2 moederborden in kunnen. (Ik wil eens iets orgineels of is dit niet orgineel)
Moet ik me zorgen maken om de temp? Met 2 300 watt kachels in 1 doosje
Het is trouwens een standaard size ATX kast (niet micro dus)
voorkant:
3x 5"
2x 3"
2x hdd rack
en dan nog wat ruimte
achter:
voeding, op z'n kant (dus lange kant boven)
dan het moederbord
en nog een centimeter of 2
De connectors aan de bovenkant (toetsenbord, usb enzo) moeten ook niet zo'n probleem zijn om eruit te dremelen.
Maar dan zit ik met de kaarten?
Als je het 2e moederbord tegenover het 1e doet dan kan je em eigenlijk alleen maar op z'n kop erin zetten anders zitten de connectoren niet aan de goeie kant.
Heeft er iemand suggesties, tips ofzo over dit ideetje, heeft iemand al ervaring? En kom nou niet met links naar shops aanzetten want het gaat mij om de casemod fun en niet om een kast waar 2 moederborden in kunnen. (Ik wil eens iets orgineels of is dit niet orgineel)
Moet ik me zorgen maken om de temp? Met 2 300 watt kachels in 1 doosje
Het is trouwens een standaard size ATX kast (niet micro dus)
voorkant:
3x 5"
2x 3"
2x hdd rack
en dan nog wat ruimte
achter:
voeding, op z'n kant (dus lange kant boven)
dan het moederbord
en nog een centimeter of 2