Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
wat is dat voor stekkertje wat erlangs ligt?
das zon usb tussenstuk.Op zondag 21 april 2002 23:37 schreef rival24 het volgende:
wat is dat voor stekkertje wat erlangs ligt?
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Hij ziet er dus zo uit (kan op een of andere manier niet meer mij orginele post wijzigen)
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

wat is er zo speciaal aan dat keyboard??
k zie er geen usb aanzitten.....Op zondag 21 april 2002 23:38 schreef Yoman het volgende:
[..]
das zon usb tussenstuk.
rechts usb links gewone ingang
Sinds wanneer is USB rond?Op zondag 21 april 2002 23:42 schreef Yoman het volgende:
rechts usb links gewone ingang
Zo speciaal?... Vindt jij maar eens een zwart natural keyboard hier in Nederland (ik wil hem namelijk eers zien)Op zondag 21 april 2002 23:40 schreef Yoman het volgende:
[afbeelding]
wat is er zo speciaal aan dat keyboard??
Het is een verloop van ps/2 naar din5Op zondag 21 april 2002 23:44 schreef rival24 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is USB rond?
je hebt toch een plaatje, op de site van dat merk kun je er toch wel meer zien. waarschijlijk ga je hem niet in een winkel vindenOp zondag 21 april 2002 23:44 schreef Alientrader het volgende:
[..]
Zo speciaal?... Vindt jij maar eens een zwart natural keyboard hier in Nederland (ik wil hem namelijk eers zien)
Men neme een zwarte spuitbus met zwarte verfOp zondag 21 april 2002 23:44 schreef Alientrader het volgende:
[..]
Zo speciaal?... Vindt jij maar eens een zwart natural keyboard hier in Nederland (ik wil hem namelijk eers zien)
Verwijderd
zal enkel op bestelling te verkrijgen zijn volgens mij en dan hebben ze er ook geen liggen in de winkel
tenzij er toevallig net eens besteld is dan zou je het misschien kunnen zien
er is tenslotte geen grote markt voor ergonomische toetsenborden, en zwarte zijn al helemaal onvindbaar
tenzij er toevallig net eens besteld is dan zou je het misschien kunnen zien
er is tenslotte geen grote markt voor ergonomische toetsenborden, en zwarte zijn al helemaal onvindbaar
Ik merk dat er niemand is die weet waar dit toetsenbord in Nederland te halen is.... Waarschijnlijk is hij dus dus niet van de plank leverbaar in Nederland.
Ik haat postorders en helemaal buitenlandse postorders. Tot nu toe heb ik altijd via internet besteld bij bedrijven die ook een 'normale' winkel hebben. Daarnaast wil ik het toetsenbord eerst 'voelen'
Ik zou het waarderen dat wanneer iemand zo'n toetsenbord spot in Nederland, even hier replied...ook al is het een jaar na dato.
Ik haat postorders en helemaal buitenlandse postorders. Tot nu toe heb ik altijd via internet besteld bij bedrijven die ook een 'normale' winkel hebben. Daarnaast wil ik het toetsenbord eerst 'voelen'
Ik zou het waarderen dat wanneer iemand zo'n toetsenbord spot in Nederland, even hier replied...ook al is het een jaar na dato.
Toetsenborden, ben je niet in de war met moederborden

Move PMG -> OH
Move PMG -> OH
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zie:
[topic=477692/1]
Ik wil een zwikkie van die dingen over de sloot trekken...
Plusminus 60 EURO....
[topic=477692/1]
Ik wil een zwikkie van die dingen over de sloot trekken...
Plusminus 60 EURO....
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Pagina: 1