Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om over een netwerk tv te kijken. Dus 1 pc met een tv kaart die het signaal broadcast over het netwerk.
Denk niet dat dit zo goed werkt... Een tv kaart ZUIPT namelijk gigantisch veel bandbreedte.. dus dan zou je t realtime moeten coderen, met een progje en dan meteen doorsturen..
Verwijderd
ik zou niet weten met welk progje je dat zou moeten doen maar er is iig bandbreedte genoeg want kabel heb geeloof ik iets van 22Mbit max ofzow
Het realtime capturen en encoderen is dat te doen?
Jep, probeer windows media encoder maar eens. Het is genoeg voor zon netwerk. Je kan daar ook gewoon de bandbreedte instellen. Het zal echter niet lukken meer dan 1 net uit te zenden.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ligt aan je puter.... Divx kan vanaf 1200 mhz en MJPEG vanaf een mhzje of 600Op zondag 21 april 2002 23:23 schreef ruudboon het volgende:
Het realtime capturen en encoderen is dat te doen?
heb je wel dikke pc nodig... realtime vreet echt wel veel van je processor weg
Kan makkelijk... Heb het hier ook een tijdje gedaan, inderdaad met Microsoft Windows Media Encoder. Nadeel is dat je dus niet kunt zappen oid, dus na een tijdje was de lol er vanaf 
Edit: URL, en mijn PC was toen een Athlon 750, en die trok het wel...
Edit: URL, en mijn PC was toen een Athlon 750, en die trok het wel...
ligt eraan hoeveel kanalen je wilt...
Wat voor kwaliteit, geluid etc...
Op 100Mbit kan je een aantal kanalen broadkasten, maar dan wordt de rest van je netwerk RETE traag ...
Wat voor kwaliteit, geluid etc...
Op 100Mbit kan je een aantal kanalen broadkasten, maar dan wordt de rest van je netwerk RETE traag ...
Hmmm toch eens proberen...
Eigenlijk zou je alleen nog webbased een ander kanaal moeten kunnen kiezen. Of een video recorder ervoor en dan met een een infra rood zender aan de gaan.
Eigenlijk zou je alleen nog webbased een ander kanaal moeten kunnen kiezen. Of een video recorder ervoor en dan met een een infra rood zender aan de gaan.
Maar MJPEG heeft weer een flinke processor nodig om het af te spelen.Op zondag 21 april 2002 23:26 schreef rival24 het volgende:
[..]
Ligt aan je puter.... Divx kan vanaf 1200 mhz en MJPEG vanaf een mhzje of 600
In Windows 2000 Server zit Windows Media Services. Daarmee heb ik het eens geprobeerd. Ging best goed eigenlijk.
In de clients klopte je dan de URL naar de Mediaserver in en voila!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Klopt, heb ik ook gedaan, alleen moet de server wel een redelijke vette bak zijn.Op maandag 22 april 2002 00:36 schreef Tachyon het volgende:
In Windows 2000 Server zit Windows Media Services. Daarmee heb ik het eens geprobeerd. Ging best goed eigenlijk.
Pagina: 1