ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Hoop dat die matrox dat zou doen want dan is de keus snel gemaakt.
Verwijderd
Met Geforce kaarten heb je altijd die zwarte balken, tenzij je het sharewqare progje TVtool hebt. (Stopt na 10 minuten als je geen licentie van 19 Ero koopt)
Werkt op dit moment alleen nog met GF2 en 3 kaart6en, GF4 komt wel maar de GF4MX niet.
Verder wat Matrox kaarten ja.
Verwijderd
welke ik zeker weer is de power coller met een tnt2 m64
ik heb deze gehad en die kon je gelijk op de tv aan sluiten en starten gelijk beeld op naar de tv
de voodoo3 met tv-oud deed dat ook
en ja ik heb zelf ooit een divx bak gemaakt
nu mag mijn laptop het doen
Huh?Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef Compubiter het volgende:
Mijn GeForce 2 MX 400 doet dat meteen. Ik zet dus m'n PC aan en kan zonder problemen op m'n tv meteen meekijken. Probleem is echter dat hij wel een keer moet worden aangezet.
Mag ik dat even bij jou komen bekijken dan?
Ik heb dat nog nooit op een gforce gezien, de POST op de tv...
De enige kaarten (die ik heb gehad) die dat kunnen zijn de radeons, toch? En misschien de G400 met het bovenbeschreven tooltje dan...
Hij bedoel dat je eerst boot op je monitor en dan weer booten dat je het dan op de tv-out ziet. Denk ik danOp zondag 21 april 2002 23:55 schreef zetje01 het volgende:
[..]
Huh?
Mag ik dat even bij jou komen bekijken dan?
Ik heb dat nog nooit op een gforce gezien, de POST op de tv...
De enige kaarten (die ik heb gehad) die dat kunnen zijn de radeons, toch? En misschien de G400 met het bovenbeschreven tooltje dan...
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Verwijderd
Heb zelf een Hauppauge WinTV Theatre tv-kaart en wil eigenlijk hetzelfde doen als jij, heb het dus nog niet uitgeprobeerd, maar moet kunnen volgens denk ik.
Idd.Op maandag 22 april 2002 00:00 schreef tymiek het volgende:
[..]
Hij bedoel dat je eerst boot op je monitor en dan weer booten dat je het dan op de tv-out ziet. Denk ik dan
wat ik bedoel is een niet al te dure kaart, eventueel gebruikt, die het gebruik van een monitor overbodig maakt.Op maandag 22 april 2002 00:00 schreef tymiek het volgende:
[..]
Hij bedoel dat je eerst boot op je monitor en dan weer booten dat je het dan op de tv-out ziet. Denk ik dan
Als zo'n kaart niet direct uit zichzelf op een tv komt, moet ik eerst die monitor gebruiken om de boel op te starten en in te loggen op m'n netwerk.
Ik wil gewoon een kaart waarmee ik maar heel ff naar een brak desktop beeld op m'n tv zit te kijken en dan gelijk m'n filmpje kan starten...
Verwijderd
Gewoon eerst TV aansluiten, Geen monitor. PC aan, en gapen maar naar de goede oude lichtbak.
zonder problemen en direct en GEEN zwarte balkjes
ik weet niet waar je dit op hebt gebaseerd?????
Op zondag 21 april 2002 23:37 schreef Hooi het volgende:
Radeon 7500 Pro of een 8500LE.
Met Geforce kaarten heb je altijd die zwarte balken, tenzij je het sharewqare progje TVtool hebt. (Stopt na 10 minuten als je geen licentie van 19 Ero koopt)
Werkt op dit moment alleen nog met GF2 en 3 kaart6en, GF4 komt wel maar de GF4MX niet.
Verder wat Matrox kaarten ja.
http://raptr.com/Doppert/about
Verwijderd
Ik had het eerst niet helemaal begrepenOp maandag 22 april 2002 00:52 schreef Doppert het volgende:
ik heb gewoon een geforce 3 ti500 en met dat standaar omschakel progje krijg ik alles te zien op mijn tv wat eerst op mijn monitor stond![]()
zonder problemen en direct en GEEN zwarte balkjes
ik weet niet waar je dit op hebt gebaseerd?????
[..]
De 'nieuwste' kaart die ik ken, die dat standaard altijd doet, was de eerste serie display kaarten van IBM. Ca. 1980 of zo...
Maar wat ik daar m.b.t. GForce laarten bedoel, is dat ze geen 'overscan' hebben, geen volledig vullend TV beeld kunnen instellen dus. Dat is een tekort van de drivers overigens, de kaart kan het op zich best. De Desktop valt altijd precies binnen de grenzen van het zichtbare deel van de tv buis.
Maar het hele video signaal heeft een iets groter beeld.
Als je een video monitor aansluit zie je het wat duidelijker, er zitten zwarte balken om het beeld.
Verwijderd
Precies!! Geen probleem daarmee!!Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef Compubiter het volgende:
Mijn GeForce 2 MX 400 doet dat meteen. Ik zet dus m'n PC aan en kan zonder problemen op m'n tv meteen meekijken. Probleem is echter dat hij wel een keer moet worden aangezet.
Gezien bij ASUS, ATI en Trident.
werkt goed zit op me celly als DivX speler en Mp3 speler, op me Tv Via s-video of een pluggie
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Mmmmmmmmmm, TrustOp maandag 22 april 2002 09:51 schreef ThaNetRunner het volgende:
je ken ook trust Televiewer nemen,
werkt goed zit op me celly als DivX speler en Mp3 speler, op me Tv Via s-video of een pluggie
Er zijn overigens meer fabrikanten van dergelijke apparaten, kijk maar eens bij de plaatselijke elektro/radioboer.
Verwijderd
En ja, je krijgt boot/dos te zien, kan vergroten en verkleinen en verschuiven.
Gebruik hem nu voor mijn laptop:-)
Die televiewer heb ik ook, er goed dingetje, als je TV ook RGB aankan (SCART) dan heb je een perfect beeld !!!Op maandag 22 april 2002 10:33 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmm, Trust(zal misschien best werken maar ben niet echt positief over deze fabrikant)
Er zijn overigens meer fabrikanten van dergelijke apparaten, kijk maar eens bij de plaatselijke elektro/radioboer.
En bij mij werkt het lekker.
<opschep> Ik heb ook zo'n bak in de woonkamer staan. Ultra-quiet voeding erin, grote stille HD erin en lekker wanneer je maar wil DIVXjes kijken op breedbeeldtv.</opschep>
{signature}