Toon posts:

bij dvd afspelen stop beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn dvd-speler
als ik onder windows xp met de mediaplayer ( overgins ook andere dvd proggie's ) loopt ie naar een minuut of 5 vast, het beeld stopt gewoon, maar het geluid bljft doorlopen
mijn spec's: Athlon XP 1800+, MSIKt266, Gforce 3 ti 200, soundblaster live 5.1 en een tosiba dvd speler.
voorheen deed ie het altijd perfect maar ik hebt vandaag mijn pc geformatteerd, en nu heb ik dus dat probleem
heel lastig, ik denk zelf dat het misschien een probleem kon zijn van mijn geluidskaart ( er schijnen behoorlijk wat bugs in een live 5.1 te zitten )
bijvoorbaat dank ....

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

Rival24

I'll Be Back

Ook met PowerDVD?

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

heb je alle drivers al geinstalleerd??

die soudblaster live kaart werkt in ieder geval niet graag met windoos XP.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 21 april 2002 23:07 schreef Yoman het volgende:
heb je alle drivers al geinstalleerd??

die soudblaster live kaart werkt in ieder geval niet graag met windoos XP.
uhhmm het geluid blijft doorspelen zegt ie...

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:08
Probeer je niet toevallig met een demoversie van een programma de DVD's af te spelen. Dan is er namelijk een limiet aan het aantal minuten beeld en geluid. Al stopt dan meestal het geluid eerst, volgens mij.
Beetje off-topic. Hoe bekijk jij DVD's in mediaplayer, dan moet je toch eerst een decoder installeren?

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 21 april 2002 23:34 schreef AgeOfPAnic het volgende:
Probeer je niet toevallig met een demoversie van een programma de DVD's af te spelen. Dan is er namelijk een limiet aan het aantal minuten beeld en geluid. Al stopt dan meestal het geluid eerst, volgens mij.
Beetje off-topic. Hoe bekijk jij DVD's in mediaplayer, dan moet je toch eerst een decoder installeren?
Klopt ja... als je powerdvd of windvd ofzo installleert dan kun je in mediaplayer met die codec dvd's bekijken, maar dat is niet echt handig want dan mis je eenhoop features (Powerdvd is de fijnste)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al meerdere programma's geinstalleerd en geen van alleen werkt, en ik heb ook geen demo versie dus er is verder geen limiet aanverbonden

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand het ?? please ??

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys, probleem opgelost !!!
Draai nu met Winfast ( kreeg ik bij mun vga-kaartjuuuuuhhhh)
dus ...... werkt nu wel, misschien dat het heeft gelegen aan
de codec waar ie mee werkte, want volgens een vriend van me kon het daar ook aan ligge

Dus ....... tnx voor de hulp
Pagina: 1