Toon posts:

[FP] irritante users?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de Jukebox post staan helemaal bovenaan 2 usertjes die het nodig vinden op elkaar te schelden.

Nu heb ik voor degene die "eikel" roept nog het meeste begrip, maar het hoort gewoon niet. Krijgen zulke gebruikers nu een waarschuwing?

Ik vindt persoonlijk dat schelden op een persoon gewoon uit den boze moet zijn en dus meteen een waarschuwing...

/me wants 2 know wat jullie denken... :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Waarschuwing volgens policy alleen bij hevig schelden, "eikel" en "rot toch op" vallen daar niet onder, daar is het modsysteem voor :).

We hebben bovendien nog steeds geen fatsoenlijke mogelijkheid om te bannen of notes te plaatsen. Daarnaast kost het ongeveer 10 seconden om je opnieuw aan te melden (en met een schone karmalei te beginnen) :(. Persoonlijk zie ik het nut er dus ook niet van in.

Professioneel Hyves-weigeraar

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

schelden doet toch geen pijn :P .

k maar met het oog op internet pesterijen kan ik er wel inkomen dat dit moet worden verboden...

wie wil schelden zoekt maar een chatbox op.. :)

jep

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Een first poster is gewoon een eikel die op moet rotten toch? :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 21 april 2002 23:12 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ehmm, ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor post het is, anders wacht ik voortaan tot er al een reactie staat voor ik reageer :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 23:12 schreef Wouter Tinus het volgende:
Wouter! Ga in de hoek!! :P

Ik weet ook wel dat er geen usernotes enzo zijn, en IP bans zijn ook niet mogelijk. Maar gewoon even een mailtje anders. En deze twee vallen nog mee, heb ze nog wel erger gezien inderdaad.*

Maar gewoon zodat T.net niet gaat lijken op een of ander ordinair forumpje van een Q3 clan ofzo :P

Zoals in TMF ook al valt te lezen: ik ben in een slecht humeur vandaag. Gelukkig krijg ik het er meteen van langs, waardoor ik nu maar ga slapen :P ;)
Pagina: 1