Toon posts:

Kan drivers Matrox G550DH niet instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Matrox G550DH kaart in mijn systeem getrapt, via DVI aangesloten op mijn Philips LCD. Helaas lukt niet om de Matrox Drivers te instaleren.

Heb alle drivers al verwijderd en matrox geinstaleerd en zelfs WinXP opnieuw geinstalleerd.

Ik krijg een hangend scherm bij het booten, of een bluescreen ***Error in g550dhd.dll*** of zwart scherm of pc reboot spontaan..

Ik weet het al, ik heb de drivers van cdrom gebruikt, als mede WHQL certified gedownload en latest drivers gebruikt.

Iemand een oplossing ? of zal ik de kaart ruilen voor een Ati Radeon All in Wonder ?

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:02
Contacteer het forum van Matrox eens http://forum.matrox.com/cgi-bin/mgaforum/Ultimate.cgi en vertel hen exact welke STOP error dat je krijgt. Een bluescreen kan zoveel oorzaken hebben.

Verwijderd

Heb je de aparte uninstaller ook gedownload van de Matrox site?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
je kunt niet meerdere drivers over elkaar heen installeren, de oude moeten eerst gedeinstalleerd worden, staat gewoon in 'programma's installeren/verwijderen' in configuratiescherm.

deinstalleer de drivers compleet, reboot, en installeer de laatste nieuwe drivers van de matrox site. werkt dat niet, misschien is een schone winxp installatie dan de oplossing.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
de matrox support forum is het beste forum dat het snelst antwoord heeft op alle mogelijke matrox vragen, dus verspil je tijd niet hier maar surf naar die site en zie waarom zoveel mensen een matrox hebben gekocht :)

heheh

Human Bobby