Toon posts:

[CCFL] wat te doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik doen,ik heb bij regenboog een ccfl gekocht en er zit geen omhulsel om de converter heen kan ik hem zo in de kast leggen of moet ik hem aftapen ofzo graag jullie idee-en :?

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

(search) is idee.

maaruh gewoon aansluiten en in het doosje terug doen is het makkelijkst en ook een idee

HTPC user

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik hem eerst dat spul gebruikt waar je mobo op rust als je hem uit de doos haalt.
Dat heb ik dan aan de onderkant van dat printje gelegd (en op maat afgeknipt natuurlijk ;)), en dan afgewikkeld met tape.
Vervolgens gaten eruit gesneden op de plekken waar je je stekkees op aansluit en TADA!!!
Mooi geïsoleerd van het metaal *D
Ik heb dat met alle CCFL's gedaan wat ik heb (tot nu toe) en no probs 8-)

Suc6

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
die van mij zit er nog niet in, maar ik maak een plastic omhulsel,
en tape hem dan in de kast :)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:44 schreef bassie666 het volgende:
(search) is idee.

maaruh gewoon aansluiten en in het doosje terug doen is het makkelijkst en ook een idee
Gewoon doen wat Bassie666 zegt. heb ik ook gedaan. 8-)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 23:17 schreef sHaRkS het volgende:

[..]

Gewoon doen wat Bassie666 zegt. heb ik ook gedaan. 8-)
ik heb ze gewoon tegen een plastic-en plank geschriefd in mn auto. En in mn oom's bus tegen een ijzeren, maar dan wel met plastic isolatie ertussen.
sim-pel :P

Verwijderd

ff aan een maatje een leeg sigartettenpakkie gevraagd (want ik rook niet, nu hoor ik er zeker niet meer bij :? :P ;) )
diee een beetje aangepast op formaat en toen dat ding erin, aftapen, in case droppen en gaan met die CCFL :+

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Als je hem het metaal laat raken terwijl de CCFL aanstaat krijg je vonken. Geloof mij maar :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem hangen maar jammer van het witte doosje
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1180138055
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2063618004
:o
Pagina: 1