Toon posts:

[The sims] poppetje doet niks na nieuw huis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na ongeveer een jaar wilde ik The Sims weer spelen, dus ik heb het hele zooitje weer eens op mijn pc geïnstalleerd. Alles gaat goed, ik kan de hele tijd spelen. Maar als ik een nieuw huis bouw en deze heeeel erg mooi ingericht heb en ik druk weer op leven, dan springt ie wel naar mijn poppetje, kan haar mood enzo alles zien, maar ze wil niet lopen en doen wat ik vraag. Klik ik dan op opslaan, dan stopt het spel er accuut mee, sluit ie ook helemaal af en kan ik weer opnieuw beginnen. Dat is me al drie keer gebeurd :( Ik heb een keer tussendoor (laatste keer) gesaved en dat ging goed en toen kon ik ook weer verder spelen. Maar ga ik dan verder inrichten en ben ik klaar, doet ie niks meer. Kan het misschien te maken hebben dat ik een beetje (veel) cheat? Ik wil namelijk een mooi huis >:)
Ik heb Windows XP. AMD Duron700, 512 MB geheugen. Het is trouwens 'Livin' Large'.
Weet iemand hoe het komt of heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

Rival24

I'll Be Back

Misschien eens een patch downloaden... heb je hem legaal of 'legaal'? en welke uitbreidingen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 21:20

Teun

Was YoMaN

ff een nieuwe beginnen, kijken of dat werkt. als het niet werkt dan opnieuw installeren. werkt het wel dan doe je daar je poppetje in.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een echt legale versie, heb em dus gewoon gekocht. Toen had ik nog geen internet (schande!)
Heb de patch ook al gedownload, niks helpt :(