stilstaande gifs of ani gifs?
Ik zou voor stilstaand toch Photoshop nemen, voor ani weet ik het niet... ik gebruik maar altijd erg simpel Animation Shop (die komt bij t PSP pakket) en ben te lui iets te downloaden dat misschien wel beter comprimeert...
Ik zou voor stilstaand toch Photoshop nemen, voor ani weet ik het niet... ik gebruik maar altijd erg simpel Animation Shop (die komt bij t PSP pakket) en ben te lui iets te downloaden dat misschien wel beter comprimeert...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Animated gif dus. Volgens mij is dat iets wat met persoonlijke voorkeur te maken heeft. Ik gewoon in ImageReady 7
Animation Shop (hoort bij Paint Shop Pro)
das gewoon een simpel programmaatje, zitten niet zoveel opties op
das gewoon een simpel programmaatje, zitten niet zoveel opties op
Verwijderd
Adobe Imageready....
Weet niet waarom, waarschijnlijk omdat het gewoon standaard bij photoshop wordt geleverd...
Weet niet waarom, waarschijnlijk omdat het gewoon standaard bij photoshop wordt geleverd...
Animation shop, Image Ready is voor mij iets te hoog gegrepen
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
flash --> export gif
"People should know when they're conquered..."
Verwijderd
Ik zal voor Illustrator of Freehand gaan omdat het vector is. Maar Photoshop is ook uitstekend!
Verwijderd
Macromedia Fireworks... kan je heel handig bij Export kiezen hoe je het gifje wilt hebben.
Animated, transparant ed
Handig hoor, ik wist ook niet wat ik deed, en toen daar maar een beetje gaan klooien.
Animated, transparant ed
Handig hoor, ik wist ook niet wat ik deed, en toen daar maar een beetje gaan klooien.
Photoshop / Image Ready
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Eej, wist je dat elke keer dat je dronken bent 3000 hersencellen dood gaanOp maandag 22 april 2002 13:43 schreef Cool_Duck het volgende:
Ik zal voor Illustrator of Freehand gaan omdat het vector is. Maar Photoshop is ook uitstekend!
* Yellow|A stuurt ozbox een eps bestand met de extensie .gif
"oh moest 't werken? :)"
Anyhoet, dit ruikt na een topic waarin opsommingen komen gevolgd door een adobe vs de rest discussie over wat nou beter is (adobe natuurlijk), maar toch.
k10k.net zei 't, zag ik vandaag, maar Yellow zegt het al jaren, we love you photoshop.
Uhm ja, toch ik betwijfel over er vandaag de dag nog echt veel verschil is qua compressie en of dat sowieso erg uitmaakt. Gebruik wat je lekker vind werken of aan gewend bent, anders neem gewoon iets dat gratis te downen is bij tucows.
Wat het best is, is natuurlijk niet een te beantwoorden vraag omdat dat van het persoon afhangt, tenzij het een echt ruk pakket is, want in dat geval heb je een trashcan.
"oh moest 't werken? :)"
Anyhoet, dit ruikt na een topic waarin opsommingen komen gevolgd door een adobe vs de rest discussie over wat nou beter is (adobe natuurlijk), maar toch.
k10k.net zei 't, zag ik vandaag, maar Yellow zegt het al jaren, we love you photoshop.
Uhm ja, toch ik betwijfel over er vandaag de dag nog echt veel verschil is qua compressie en of dat sowieso erg uitmaakt. Gebruik wat je lekker vind werken of aan gewend bent, anders neem gewoon iets dat gratis te downen is bij tucows.
Wat het best is, is natuurlijk niet een te beantwoorden vraag omdat dat van het persoon afhangt, tenzij het een echt ruk pakket is, want in dat geval heb je een trashcan.
|{ brrr }] |
Pagina: 1