ik heb (of misschien had) een 1.8A die liep op een fsb van 150, flinke temp en flink voltage tegen 60 stressed en 2.05 volt. Gisteren aan klooien geweest, nieuwere bios alt-f2 geflasht en daarna gaan oc'en (vooral het geheugen). Op een bepaald moment zooitje vast,ik kwma er met insert niet meer in, bois clearen dmv jumper en opnieuw beginnen d8 ik.
Dood, niks meer Led geeft code 02 (staat niet in de handleiding
) (wel dus c0 en c1 en dan c6 en snel 01)
Opties: bios is niet goed geflasht (kreeg 3 blauwe blokjes ipv allemaal witte maar mobo deed het naar opstarten toch)
btw: kan bios niet meer in (block)ook niet booten en flashen vanaf floppy
memory fried? (crucial 2100 konden wel wat hebben d8 ik) maar mobo doet het ook niet met andere reepjes.
cpu fried? wat niet zou moeten kunnen door interne beveiliging.
Dus hellup (is al een mailtje naar Epox maar tis weekend he)
Red ik het met een nieuw eprommetje of is er meer aan de hand?
positief van dit alles ben nu wel beginnen met de allerstillste koffermod ooit. (helaas dus geen pics maar dat snappen jullie nu wel).
Dood, niks meer Led geeft code 02 (staat niet in de handleiding
Opties: bios is niet goed geflasht (kreeg 3 blauwe blokjes ipv allemaal witte maar mobo deed het naar opstarten toch)
btw: kan bios niet meer in (block)ook niet booten en flashen vanaf floppy
memory fried? (crucial 2100 konden wel wat hebben d8 ik) maar mobo doet het ook niet met andere reepjes.
cpu fried? wat niet zou moeten kunnen door interne beveiliging.
Dus hellup (is al een mailtje naar Epox maar tis weekend he)
Red ik het met een nieuw eprommetje of is er meer aan de hand?
positief van dit alles ben nu wel beginnen met de allerstillste koffermod ooit. (helaas dus geen pics maar dat snappen jullie nu wel).
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.