[LAPTOP] Wat voor een laptop moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Beste mensen. Ik ben misschien van plan om een laptop te kopen om verschillende redenen. Maar goed, nu is mijn vraag, wat voor mij een goede laptop is, en van welk merk.
Het liefst wil ik zelf er een samenstellen. Maarja, waar kun je dat doen? Is daar bijv. een goedkope online winkel voor?

Maar je wilt dan natuurlijk ook wel weten wat voor een laptop ik zoek.

Allereerst wil ik vertellen, dat ik NIET over een bedrag van €2500 wil gaan. Daar moet je er toch zeker wel een goede voor hebben. Het liefst natuurlijk zo goedkoop mogeijk :P.
Allereerst maar ff wat ik NU heb:
Desktop: AMD Athlon XP 1700+, 512MB, GF2 MX/400, 64MB, CD-ROM, CD-RW, 17" Compaq.

Nu zoek ik een fijne laptop, waar ik nog lekker spelletjes op kan spelen. Een Geforce4 Go videokaart is daar natuurlijk goed voor. Een lekke snelle processor. Liefst AMD, want daar ben ik wel vertrouwd mee O+. Een Intel is ook wel goed hoor... Toch een paar MB's RAM, 128 MINIMAAL! Liefst DDR. Minimaal een 20GB HD. Liefst een DVD/CD-ROM/CD-RW combo. TV-out, zodat ik DVD's op m'n TV kan kijken.
Op z'n minst een scherm met een resolutie van 1024×768.

Tja, leuke wensen, maar waar vindt je zoiets? Iemand een idee? Of weet iemand een Laptop die aan m'n eisen voldoet?

A.u.b. geen reacties zoals: "Ga maar naar www.toshiba.nl, daar vindt je er wel een." want daar heb ik niets aan...

Ok, kom maar op met die reacties, en alvast bedankt! ;)

Verwijderd

op dell.nl kan je wel het een en ander zelf kiezen. Een 8200 is voor jou denk ik het beste. Dit misschien : http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/dhs/products/model_inspn_3_inspn_8200.htm
Er kan een GF4 GO in en p4 1.7 Ghz, 20 GB, enfin, zoek zelf maar uit wat je erin wilt ;).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bestaat er al DDR voor notebooks?
dat heb ik nog nooit gezien namelijk.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 21:40

Smarron

The bend

Op zondag 21 april 2002 21:44 schreef ByMeSDy het volgende:
op dell.nl kan je wel het een en ander zelf kiezen. Een 8200 is voor jou denk ik het beste. Dit misschien : http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/dhs/products/model_inspn_3_inspn_8200.htm
Er kan een GF4 GO in en p4 1.7 Ghz, 20 GB, enfin, zoek zelf maar uit wat je erin wilt ;).
Dell indeed *D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 21 april 2002 21:39 schreef oikoyama het volgende:
A.u.b. geen reacties zoals: "Ga maar naar www.toshiba.nl, daar vindt je er wel een." want daar heb ik niets aan...
Wat verwacht je dan van ons? Jij vraagt: "Wat voor een laptop" en dan moeten wij dus maar naar www.toshiba.nl, www.compaq.nl, www.hp.nl, www.sony.nl, www.dell.nl, www.packardbell.nl surfen om voor jou een laptop uit te zoeken :? Je weet ongeveer wat je wilt dus kun je het beste zelf uitzoeken.

Verder: [topic=218256/1/100] ;)

edit:
En zoals mijn voorgangers al zeiden, Dell is een kwalitatief erg goede laptop.

Verwijderd

Kijk hier eens, ik heb zelf een saffier 1400 met alles erop en eraan, voor een leuke prijs moet ik zeggen.

http://www.jewelnotebooks.nl/

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Op zondag 21 april 2002 21:47 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van ons? Jij vraagt: "Wat voor een laptop" en dan moeten wij dus maar naar www.toshiba.nl, www.compaq.nl, www.hp.nl, www.sony.nl, www.dell.nl, www.packardbell.nl surfen om voor jou een laptop uit te zoeken :? Je weet ongeveer wat je wilt dus kun je het beste zelf uitzoeken.

Verder: [topic=218256/1/100] ;)

edit:
En zoals mijn voorgangers al zeiden, Dell is een kwalitatief erg goede laptop.
Nee, ok, ik snap je helemaal. Maar dit heb ik ook heus wel gedaan. Maarja, niet elke laptop is even goed. Je kunt nl. wel een SONY VAIO hebben, mega service, maar ook een MEGA prijs, en wijnig SYS. Snap je? Ik heb het dus ook eigenlijk tegen de mensen die een beetje ervaring hebben, en die een beetje weten wat een goede laptop is. Niet dat jullie alles moeten afzoeken ofzo, want dan kan ik ook!:+.
Waar komt het dus op neer?
Weet iemand een site waar je een laptop zelf op maat kan samenstellen? Dat is nl. ook handig.

Oja, ik was al op dell.nl geweest. Leuk sys, maar kijk ook eens naar het prijskaartje... (OK, ik vraag hierboven dan ook wat :P)

Maar toch bedankt allemaal! ;)

Verwijderd

een laptop kan je niet helemaal zelf samenstellen. Maar op dell.nl kan je wel redelijk veel zelf invullen. Ga eerst maar eens zelf verder zoeken ;).

Verwijderd

Het lijkt me een goed plan als je eerst even zelf wat gaat uitzoeken, er zijn zat links hier gegeven waar je kunt beginnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.