Toon posts:

[KDE3/Keramik] Signal 11 (SIGSEV) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tot nog toe, bij welke versie van KDE3 ik ook heb gecompileerd (en ik heb er nogal wat gecompileerd ondertussen), iedere keer het probleem dat als ik Keramik gebruik en ik een programma afsluit, ik een signal 11 krijg van dat programma. Dit gebeurt alleen met Keramik, en niet bij alle programma's. Vooral Konqueror en Control Center hebben er last van.

Heeft iemand anders dit ook? Weet iemand een oplossing?

Ik draai Slack 8, heb de laatste versies van zo'n beetje alle relevante libraries, heb zelfs de laatste snapshot van QT 3 gedownload en gecompileerd, etc. Is Keramik mischien een beetje gevoelig voor optimalisaties?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het is niet voor niets dat Keramik standaard niet meegecompileerd wordt :). Dit probleem wordt inderdaad door Keramik veroorzaakt, de enige echte oplossing is om een andere style te kiezen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op zondag 21 april 2002 21:27 schreef odysseus het volgende:
Het is niet voor niets dat Keramik standaard niet meegecompileerd wordt :). Dit probleem wordt inderdaad door Keramik veroorzaakt, de enige echte oplossing is om een andere style te kiezen.
Idd komt ook mede doordat keremic eigenlijk bedoeld is voor kde 3.1 (zoals ook te lezen valt) en nog erg in de ontwikkelingsfase zit ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh.. op die fiets.. Nou ja.. Ik doe het dan maar met die sigsevjes.. Het ziet er wel heeeeel geweldig uit.. Ook heeft het wat vreemde dingetjes in het renderen van forms in Konqueror, door Keramik..

Tsja.. you can't win 'em all, denk ik dan maar..