• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
Heb net geprobeerd bij iemand deze cam te installeren onder windows 98 maar wat ik ook probeer, zelfs windows opnieuw installeren, hij blijft een foutmelding geven. Quickcam Express is in use by another program ofzoiets. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad, of andere suggesties?

PVOutput: VO18

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56
>> [forum=33].

Verwijderd

hehe hiervoor win nieuw geinstalleerd.

ff nog een keer opnieuw doen, nu je toch lekker bezig bent. en dan verder geen shit installeren. Als die dan nog steeds hetzelfde doet. Windows Xp proberen (je bent nu toch lekker bezig met nieuw installeeren, dus dit kan er ook nog bij) en dan moet die zekers werken. En als het dan nog niet werkt een ander proggie gebruiken. zoals msn of da andere weet ff naam niet ook van MS

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
Hij kwam pas naar mij toen hij windows al opnieuw had geinstalleerd. Windows XP installeren is geen optie omdat het systeem daar niet de voldoende specificaties voor heeft. Dus daarom de vraag heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

PVOutput: VO18

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:46

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Wat voor moederbord hebben jullie? ik heb een Asus A7V, en bij mij werkte ie pas nadat ik het bios geflashed heb naar de allernieuwste versie

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."