Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
niemand dit probleem ooit gehad?
uh.. bedoel je niet gf2geforce 3 mx 400 (32mb)
ohja, sorryOp maandag 22 april 2002 08:04 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
uh.. bedoel je niet gf2
Ik had wel een keer problemen met Comanche 4, maar dat is al een tijdje terug. Volgens mij kwam dat omdat ik met een tweakutility in de settings van mijn videokaart had zitten kloten. Mipmapping, filtering, blabla. Dat soort dingen. Probeer eens je videokaartdrivers te uninstallen, en dan weer te installeren. Dan zijn als het goed is alle instellingen weer normaal...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
mmmm .comanche 4 maakt meer gebruik van een goeie 3dkaart (geforce3 en hoger). wikl ie goed spelen . ik heb hem eens getest op een amd athlon 1000mhz.
1 x met een Geforce 2 mx400 en 1 x een geforce 4ti4200. en op de mx moet echt alles op laag staan wil ie vlot draaien . en bij de ti gewoon alles op high met 4x aan. en het stotter geen 1 x . het spel is echt afhankelijk van de pixel en vertex shader.
1 x met een Geforce 2 mx400 en 1 x een geforce 4ti4200. en op de mx moet echt alles op laag staan wil ie vlot draaien . en bij de ti gewoon alles op high met 4x aan. en het stotter geen 1 x . het spel is echt afhankelijk van de pixel en vertex shader.
<font color="blue">Hey gamepad aub stoppen met het kicken van oude topics :|</font>
Oude koe
Dicht
Oude koe
Dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()