Toon posts:

ff over die 4-in-1 drivers van via...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had mezelf dus ook een asus a7v + athlon 700 gebuyed...
netjes wind00s geinstalled, asus cd...ook die 4in1 drivers...
ik denk : mooi...
wat blijkt dus : mun hd (15gbmaxtor7200) ging nog trager dan mun moeder....

2100 3dmarks...en windows was deed 4min over opstarten...

ik verwijder die dingen ...

4400 3dmarks..en windows weer okee...

iemand ook zoiets ? of ? of ? offfff......

ikke vind vaag ;)

Verwijderd

Ik heb zelf ook een A7V, en mijn hd zit op mijn promise controller en ik heb gehoord dat windows dat ding ziet als een SCSI en dus lang doet over het opstarten omdat hij de HD moet detecten of zoiets...

(somebody correct me on this one)

Verwijderd

Topicstarter
maakt dat uit dan of je um op die ata100 heb hangen of op ide ? (lijkt me in mijn geval niet.....want mun hd = ni ata100 :)

Verwijderd

Inderdaad wordt ze als SCSI gezien, jouw schijfje, maar in BIOS kun je aangeven dat je prefereert om toch eerst maar te kijken op de IDE poortjes, doe dat en je bent ook van dat gezijk af met zoek zoek en toch niet vind

Verwijderd

Als je losse ATA66/100 controllers gebruikt van Promise kun je het beste in je bios bij standaard CMOS bij IDE de de optie None gebruiken is mijn ervaring. Er wordt dan niet eindeloos naar IDE HD's gezocht is mijn ervaring. Branders, Zipdrives en CDroms worden eerst gevonden. Daarna je controller met de bijbehorende HD's. Als je "Auto" gebruikt wordt er zelfs niets gevonden als je geen HD's aan je standard IDE controllers hangt. Je komt zelfs niet eens bij je controller....

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 11:21

Spikey

Making the web accessible!

ik heb de KT7 van Abit en die 4in1 drivers waren hier dus eg wel nootzakelijk...

3dmark2000 kwam niet boven de 2000 punten..
nu, met 4in1 installed, doettie er 5194 op een GF1 DDR

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Pagina: 1