is @worrek nou zou traag of ligt dat aan mij(n smoothwall server)?? ik kan normaal surfen; maar als ik iets wil downloaden ben ik een paar uur bezig op een bestandje van een paar mb
Kan aan je server liggen of je hebt gewoon een trage download server te pakken.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
ik heb al een paar bestanden geprobeerd (van verschillende servers), maar nu gaat kazaa in een keer 7 kb/sec
hoop dat het dus weer opgelost is..
KAzaa is zowiezo vaag, per ongeluk heeft @work bij mij net 2 dagen aangestaan (geen autodisconnect in het weekend
). Traffic 68 MB Down 1 Gig nogwat up
. Kortom 1 clip binnen en veel de wereld ingeslingerd.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
nergens last van hier, een van de weinige goede dingen van @work is dat ik altijd volle snelheid haal...
ik snap nooit wat jullie er zo erg aan vinden; toen ik hem nog onder windows had, werkte het perfect bij mij (en nu ook, alleen snelheid niet..)Op zondag 21 april 2002 21:41 schreef Kertje het volgende:
... een van de weinige goede dingen ...
dit is de reden dat ik smoothwall er wee rafgelazerd heb, ik kon geen bewijzen vinden dat sm echt vertraagd maar ik kreeg dat idee ook ! ongeacht of de proxy aan/uit staat
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
omdat ze de laatste 2 weken ongeveer 10x per dag een storing hebben?Op zondag 21 april 2002 21:47 schreef xilebo het volgende:
[..]
ik snap nooit wat jullie er zo erg aan vinden; toen ik hem nog onder windows had, werkte het perfect bij mij (en nu ook, alleen snelheid niet..)
uh, bij mij is het andersom....kazaa, DC etc. werken prima en snel, alleen surfen gaat erug traag
multilink staat aan
multilink staat aan
Pagina: 1