Zie de topic titel. Ik draai XP hier op een K6 2 450 met 196 MB Ram. Zelfs als ik de muis laat scrollen in Internet Explorer blijft de muziek al haperen.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Hoe kan ik dit verhelpen?
"Luie mensen worden ook moe!"
ah.. druk us ff op ctrl alt esc en zie hoeveel % je proc in gebruik is..Op zondag 21 april 2002 21:06 schreef Lawclaw het volgende:
Welke DMA? Die staat in ieder geval voor al mijn drives wel aan ja.
Hm, is prima te doen hoorOp zondag 21 april 2002 20:57 schreef Pindkaas het volgende:
eehm xp op een 450? das wel heftig!
Kan makkelijk simpel ,lukt hier ook heel goed op een amd-k6-2 450mhz en 256mb sd-ram.Op zondag 21 april 2002 20:57 schreef Pindkaas het volgende:
nou wat je prima noemt... heb het gezien op een 350 (ok 100 mhz verschil) met 320 mb ram.Op zondag 21 april 2002 21:09 schreef themickos het volgende:
[..]
Hm, is prima te doen hoor
Verwijderd
Hm, b-tje tweaken met services, instellingen, drivertjes, etc. wil aardig helpenOp zondag 21 april 2002 21:10 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
nou wat je prima noemt... heb het gezien op een 350 (ok 100 mhz verschil) met 320 mb ram.
ging nog wel redelijk maar soms toch traag met wisselen van vensters e.d.
op m'n duron 800 met 256 mb ram gaat ie toch een stuk sneller![]()
(al heb ik nu geen xp maar 2k
)
hehe ja maar ik bedoel dus een niet getweakte..Op zondag 21 april 2002 21:15 schreef themickos het volgende:
[..]
Hm, b-tje tweaken met services, instellingen, drivertjes, etc. wil aardig helpenHier merk ik nauwelijks vershil tussen (getweakte) WinXP op p2 400 Mhz en (niet echt getweakte) WinXP op p3 1 Ghz.
Hm, skins heb ik wel nog aan (vind ik leukOp zondag 21 april 2002 21:17 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
hehe ja maar ik bedoel dus een niet getweakte..met alle grafische rotzooi nog allemaal aan..
ja denk het wel..Op zondag 21 april 2002 21:20 schreef themickos het volgende:
[..]
Hm, skins heb ik wel nog aan (vind ik leuk) maar zo te zien hebben wij een andere mening
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Helaas nog niet, maar ik heb er ook last van.Op maandag 22 april 2002 07:57 schreef Lawclaw het volgende:
Hier iemand die het weet dan??
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
Verwijderd
Kan MAKKELIJK!!.Op zondag 21 april 2002 20:57 schreef Pindkaas het volgende:
Verwijderd
Denk ff na man... domboOp dinsdag 23 april 2002 08:15 schreef EmBee het volgende:
defrag eens een keer ofzo en installeer nieuwe drivers van je soundskaart,
deze 2 opties hielpen bij mij goed
Verwijderd
Ik doe het ook op een PIII 450...Op zondag 21 april 2002 20:57 schreef Pindkaas het volgende:
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zie de WOS FAQ:Op woensdag 24 april 2002 09:52 schreef JusticeFriends het volgende:
Alleen weet ik niet hoe ik kan zien of de dma aanstaat
Hoe kijk ik of DMA aanstaat?
• Klik met je rechter muisknop op My Computer -> Hardware -> Device Manager -> IDE ATA/ATAPI Controllers
• Check je primary en secondary controllers. Als het gebruikt wordt, staat dat hier aangegeven.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
LOLOp woensdag 24 april 2002 11:10 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Zie de WOS FAQ:
[..]
-KOD- : We weten niet allemaal evenveel, dombo roepen is wat overdreven. Meedenken is toch niet erg? (Al zijn er hele volksstammen die zweren dat defrag alles oplost)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq